  • Data: 2018-12-27 17:51:44
    Temat: Re: Tani, nowy komputer dla rodziców
    Od: knrdz <x...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście, jeśli przewidujesz wymianę skrzynki oraz zasilacza to też
    > popieram Della :)

    Jakiej znowu skrzynki? Zasilacz sam chciałeś wymieniać na takich z
    wentylatorem 120mm, napisałem że się da, oczywiście w Dellach które mają
    zasilacz o takich rozmiarach, czyli nie w SFFach (dodatkowo wcześniej
    pisałem że bezproblemowa wymiana zasilacza na standardowy ATX kończy się
    na Dellach z procesorami intel core trzeciej generacji, z Haswellami
    wprowadzili własną wtyczkę i konieczne jest dokupienie adaptera).
    Wymieniać niczego, a w szczególności zasilacza nie musisz, zawsze
    montowali markowe (w przeciwieństwie do "nowych" komputerów marki
    Składax), w tych z i5 albo i7 często nawet z certyfikatem 80plus gold.