  • 11. Data: 2010-01-10 15:18:35
    Temat: Re: Tani monitor nie-TN
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2010 14:18:45 +0100, Tomasz Jabłczyński napisał(a):

    > Sklepy z elektroniką nie kończą się na Miejskich Macalniach. Założę
    > się że w każdym większym mieście znajdzie się po kilku partnerów
    > handlowych Della, gdzie monitor można kupić.

    Hm, o tym nie pomyślałem. Niestety na stronie Della 2209WA kosztuje
    straszne pieniądze, a listy partnerów nie potrafię znaleźć.

    > PVA/MVA/IPS charakteryzują się znacznie większymi kątami i o niebo
    > lepszym odwzorowaniem kolorów niż TN.

    Wiem, właśnie dlatego takiego szukam (najbardziej zależy mi na kątach).
    Niestety tak jak wcześniej napisałem, nie widziałem ostatnimi czasy nowych
    monitorów opartych na MVA/PVA, a IPS są zbyt drogie aby były popularne.

    t.

    --
    _______ _______ ____ ____ _______ _______
    _\__ __/___\ /___\ _\/ /__\ __)___\ __/_

  • 12. Data: 2010-01-10 16:10:00
    Od: "KZ" <n...@a...email.pl>

    Użytkownik "TomaszBątor" <m...@k...pl> napisał w wiadomości grup

    > Hm, o tym nie pomyślałem. Niestety na stronie Della 2209WA kosztuje
    > straszne pieniądze, a listy partnerów nie potrafię znaleźć.

    A przyszedł Ci do głowy karkołomny pomysł wrzucenia nazwy w Allegro ?
    http://allegro.pl/item879864378_22_monitor_lcd_dell_
    2209wa_sklep_warszawa.html
    Nie pamiętam czy szukałeś w WAW, jest kilka sklepów z innych miast....

    KZ

  • 13. Data: 2010-01-10 17:13:13
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2010 17:10:00 +0100, KZ napisał(a):

> [...]
    2209wa_sklep_warszawa.html
    > Nie pamiętam czy szukałeś w WAW, jest kilka sklepów z innych miast....

    Monitor chcę kupić w Sztokholmie, dlatego z początku ograniczyłem się tylko
    do dużych sieci. Google nie było zbyt pomocne w tym przypadku...

    t.

    --
    _______ _______ ____ ____ _______ _______
    _\__ __/___\ /___\ _\/ /__\ __)___\ __/_

  • 14. Data: 2010-01-10 21:13:11
    Od: "Irokez" <n...@m...on>

    Użytkownik "Tom&Jerry" <h...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma takiego

    No racja, jeśli pominąć "tani" i to, że ma stać w sklepie dla (nie)idiotów
    to Eizo FlexScan S2231W polecam :)

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2010-01-11 14:02:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "TomaszBątor" <m...@k...pl> wrote in message

    2209wa_sklep_warszawa.html

    > Monitor chcę kupić w Sztokholmie, dlatego z początku ograniczyłem się
    > tylko
    > do dużych sieci. Google nie było zbyt pomocne w tym przypadku...

    Czyli szukasz na polskiej grupie sklepu w Szwecji, gdzie takie monitory
    stoja na polkach. Czy tylko ja tu czegos nie rozumiem?

    Ceny wszedzie chyba beda kosmiczne, w UK 1.5 miesiaca temu 2209wa mozna bylo
    dostac za ok 200 funtow, teraz te same sklepy licza sobie 250. Albo wszedzie
    podrozal, albo kursy dolara wariuja.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-01-11 16:57:15
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    http://www.komplett.se/k/kl.aspx?bn=11158

  • 17. Data: 2010-01-11 17:08:39
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 14:02:20 -0000, kamil napisał(a):

    > Czyli szukasz na polskiej grupie sklepu w Szwecji, gdzie takie monitory
    > stoja na polkach. Czy tylko ja tu czegos nie rozumiem?

    Nie szukam sklepu, szukam łatwego do dostania monitora nie-TN.

    > Ceny wszedzie chyba beda kosmiczne, w UK 1.5 miesiaca temu 2209wa mozna bylo
    > dostac za ok 200 funtow, teraz te same sklepy licza sobie 250. Albo wszedzie
    > podrozal, albo kursy dolara wariuja.

    250 funtów to i tak nieźle w porównaniu z ofertą na polskiej stronie Della
    (ponad 1700 zł)

    t.

    --
    _______ _______ ____ ____ _______ _______
    _\__ __/___\ /___\ _\/ /__\ __)___\ __/_

  • 18. Data: 2010-01-14 20:22:44
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "TomaszBątor" <m...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

> [...]
    > nowego
    > - rozdzielczość natywna 1680x1050 lub większa

    Jeśli reszta parametrów jest nieistotna, to czemu nie chcesz TN? Wstydzisz
    się przed kumplami?

  • 19. Data: 2010-01-15 05:45:44
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 21:22:44 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Jeśli reszta parametrów jest nieistotna, to czemu nie chcesz TN? Wstydzisz
    > się przed kumplami?

    A znasz jakieś różnice między TN a resztą świata? Nie? To podpowiem: jedną
    z nich są kąty widzenia.

    t.

    --
    _______ _______ ____ ____ _______ _______
    _\__ __/___\ /___\ _\/ /__\ __)___\ __/_

  • 20. Data: 2010-01-15 10:13:27
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "TomaszBątor" <m...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > A znasz jakieś różnice między TN a resztą świata? Nie? To podpowiem: jedną
    > z nich są kąty widzenia.

    A pod jakim kątem przesiadujesz przed monitorem? Rozumiem, że gry używasz
    pivota, to obrócony bokiem ekran TN wypada średnio, ale w normalnej pracy?
    Nigdy. A może porównujesz to do ekranu laptopa? Zwykle ekrany laptopów
    wypadają fatalnie w porównaniu do nawet tanich TN.