  • 1. Data: 2010-01-09 13:19:45
    Temat: Tani monitor nie-TN
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    Cześć,
    Jaki tani monitor nie-TN możecie polecić? Wymagania:

    - łatwy do dostania (MediaMarkty i podobne), więc raczej coś w miarę nowego
    - rozdzielczość natywna 1680x1050 lub większa
    - max 22"
    - najlepiej matowa matryca

    Reszta parametrów nieistotna.

    t.

    --
    _______ _______ ____ ____ _______ _______
    _\__ __/___\ /___\ _\/ /__\ __)___\ __/_

  • 2. Data: 2010-01-09 15:46:47
    Temat: Re: Tani monitor nie-TN
    Od: "Tom&Jerry" <h...@h...pl>

> [...]
    > nowego
    > - rozdzielczość natywna 1680x1050 lub większa

    Nie ma takiego

  • 3. Data: 2010-01-09 15:57:39
    Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl>

    Tomasz Bątor wysmarował/a:

> [...]

    > - łatwy do dostania (MediaMarkty i podobne), więc raczej coś w miarę nowego
    > - rozdzielczość natywna 1680x1050 lub większa

    Dell 2209WA. Poniżej 950 złotych. Najlepszy wybór przy tych
    warunkach.

    --
    pzdr,
    Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

  • 4. Data: 2010-01-09 18:20:02
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Tomasz Jabłczyński pisze:
    > Tomasz Bątor wysmarował/a:

    > Dell 2209WA. Poniżej 950 złotych. Najlepszy wybór przy tych
    > warunkach.

    dostępny w sklepie nie dla idiotów?

    ToMasz

  • 5. Data: 2010-01-09 18:25:37
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    raczej dla pedałów, nie sądzę żeby były dostępne, Vobis to na 1000%nie
    ma, i nawet nie odważą się sprowadzić.

  • 6. Data: 2010-01-09 19:57:50
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dostępny w sklepie nie dla idiotów?

    Ha, ha, dobre! Klienci tego sklepu raczej nie wiedzą
    nic na temat rodzajów matryc i ich zastosowań.
    W sklepach specjalizujących się w takim sprzęcie
    jedynie na zamówienie.
    Mi udało się to w "Komputronik".

    Szymon

  • 7. Data: 2010-01-09 22:22:55
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Dell 2209WA. Poniżej 950 złotych. Najlepszy wybór przy tych
    > warunkach.

    W sklepie Della transport gratis :)

    http://accessories.euro.dell.com/sna/products/Wyświe
    tlacze/productdetail.aspx?c=pl&l=pl&s=dhs&cs=pldhs1&
    sku=198688

  • 8. Data: 2010-01-10 12:14:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-09 23:22, Padre pisze:
    > W sklepie Della transport gratis :)

    I dodają batonik 7-days. Tylko ile to kosztuje, bo jest napisane, że OD
    CENY!

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2010-01-10 12:18:47
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    Dnia Sat, 9 Jan 2010 16:57:39 +0100, Tomasz Jabłczyński napisał(a):

    > Dell 2209WA. Poniżej 950 złotych. Najlepszy wybór przy tych
    > warunkach.

    Dzięki, miałem go już na liście, ale raczej nie spodziewam się sukcesu w
    znalezieniu go. A co się dzieje z PVA/MVA ogólnie? Dawno nie czytałem
    żadnego testu takiego monitora, a w newsach króluje TN i okazjonalnie IPS.

    t.

    --
    _______ _______ ____ ____ _______ _______
    _\__ __/___\ /___\ _\/ /__\ __)___\ __/_

  • 10. Data: 2010-01-10 13:18:45
    Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl>

    Tomasz Bątor wysmarował/a:

    > Dzięki, miałem go już na liście, ale raczej nie spodziewam się sukcesu w
    > znalezieniu go. A co się dzieje z PVA/MVA ogólnie? Dawno nie czytałem
    > żadnego testu takiego monitora, a w newsach króluje TN i okazjonalnie IPS.

    Sklepy z elektroniką nie kończą się na Miejskich Macalniach. Założę
    się że w każdym większym mieście znajdzie się po kilku partnerów
    handlowych Della, gdzie monitor można kupić.
    PVA/MVA/IPS charakteryzują się znacznie większymi kątami i o niebo
    lepszym odwzorowaniem kolorów niż TN.

    --
    pzdr,
    Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl