  • 1. Data: 2013-06-20 13:29:22
    Temat: Tani mobilny internet w roamingu w Europie ?
    Od: "Heykos" <h...@g...pl>

    Witam.
    Kto w Europie oferuje tani mobilny internet w roamingu ?
    Dla kogoś kto często podróżuje po wielu krajach w Europie.

  • 2. Data: 2013-06-20 14:31:58
    Temat: Re: Tani mobilny internet w roamingu w Europie ?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Heykos" napisał w wiadomości
    >Kto w Europie oferuje tani mobilny internet w roamingu ?
    >Dla kogoś kto często podróżuje po wielu krajach w Europie.

    Kindle ?

    Choc i T-Mobile jakies oferty ma ..

    J.

  • 3. Data: 2013-06-21 21:43:41
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Heykos <h...@g...pl> wrote:
    > Witam.
    > Kto w Europie oferuje tani mobilny internet w roamingu ?
    > Dla kogoś kto często podróżuje po wielu krajach w Europie.

    Nie wiem ile potrzebujesz, w Plusie korzystałem z pakietu 25MB w UE,
    rozliczane co 1kB, za 29zł netto. Jest też kilka innych pakietów.
    http://internet.plus.pl/indywidualni/pakiety-interne
    towe-w-roamingu

    a.

  • 4. Data: 2013-06-23 14:58:37
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    > Witam.
    > Kto w Europie oferuje tani mobilny internet w roamingu ?
    > Dla kogoś kto często podróżuje po wielu krajach w Europie.

    Zapomnij, kupuj u miejscowych, śmiać mi się chce jak dostaję oferty,
    roamingowe, w niemczech za około 9EUR masz miesiac bez limitu z czego pierwsze
    350MB pełna prędkość a reszta GPRS, podobne proporcje w Holandii, są też
    wersje doładowania dziennego chyba za 3EUR
    Piotr

  • 5. Data: 2013-06-25 20:20:35
    Od: "Heykos" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Heykos" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Kto w Europie oferuje tani mobilny internet w roamingu ?
    > Dla kogoś kto często podróżuje po wielu krajach w Europie.

    Dziękuję wszystkim za info.