  • 71. Data: 2022-12-22 17:33:59
    Temat: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 22/12/2022 09:50 am, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Garmin mi się podobał ale w tej opcji co chciałem kosztuje < 2kzł więc odpadł.

    Zamienilem ostatnio taniego garmina na drogiego. Jako ze uzywam non stop to
    warto wywalic kase.

    > U mnie ważne jest komunikowanie dźwiękowe ze smartwacza, odbieranie i

    To mam podobnie ale smartwatch zamiast piszczec to wibruje.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 72. Data: 2022-12-22 17:37:52
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 22/12/2022 11:35 am, Cavallino wrote:

    > Ktoś inny ma jakieś info o takich taryfach na DZISIAJ?

    Kiedys raz na jakis czas sprawdzalem ale ostatecznie, jedyne co osiagnalem,
    to prawie darmowe SIMy ktore czasem (najczesciej latem) sobie doladuje zeby
    byc troche niezaleznym od telefonu. Dotyczy to nie tylko zegarkow ale tez
    zapasowych telefonow.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 73. Data: 2022-12-22 19:41:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Dec 2022 16:46:04 +0100, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > Do tego artykuł jest sprzed minimum 1,5 roku, opisuje inny stan
    > faktyczny i inne taryfy.
    > Ciężko się nim posiłkować.
    >
    > Np. Play juĹź dawno ma eSim.
    >
    > A o abonamenty z cyrografami (tak ma T-Mobile) nie pytałem....
    >
    > Zresztą:
    > "W ramach usługi Tandem klient może otrzymać w salonie specjalny zestaw
    > kart. Ofertę mogą aktywować za darmo abonenci i klienci biznesowi.
    > Urządzenie, z którego zamierzasz w danym momencie korzystać, należy
    > uaktywnić, wybierając numer 9600. "
    >
    > Tylko się uśmiechnąć można z takiego "rozwiązania"....

    Dlaczego?

    Zostawiasz telefon, wybierasz 9600 na zegarku, idziesz na
    basen/rower/plaĹźe, wracasz, przelaczasz na glowny telefon ...
    czyz nie tego chciales?

    J.

  • 74. Data: 2022-12-22 19:47:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Dec 2022 08:02:47 +0100, Cavallino wrote:

    > Nie mam pojęcia, chętnie bym się dowiedział.
    > ZANIM kupię smartwatcha najlepiej.

    > To nie karta tylko e-sim.

    > Na miesiąc czy rok?
    > Bo ja mało dzwonię, więc dla mnie za drogo.

    Ale chyba masz jakis telefon, a nawet smartfon.
    I ile za niego placisz?

    > Dlatego od razu założyłem funkcj nfc w smartwachu i płacenie nim,
    > myślałem że to oczywiste, gdy wspominam o karcie...

    No ale KK nieduza, mozna zabrac :-)

    > O czym mowa?

    o e-sim.

    J.

  • 75. Data: 2022-12-22 19:48:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Dec 2022 14:07:20 +0100, Mirek Ptak wrote:

    > Dobrze działało, choć miało swoje "potrzeby", znaczy jeśli oba simy były
    > w użyciu to trzeba było zainicjować rozmowę z tego, na który chcieliśmy
    > otrzymywać połączenia.
    > Miałem tak w radiu samochodowym - CD50 Phone w Oplu - jak nie
    > zainicjowałem jakiegoś połączenia z tego radia to rozmowy nadal
    > przychodziły na telefon w kieszeni mimo jazdy samochodem.

    Chyba gorsze w drugą strone - nie przełaczyles po zakonczeniu jazdy,
    to nadal szly do Opla :-)

    J.

  • 76. Data: 2022-12-22 19:52:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Dec 2022 09:54:18 +0100, Cavallino wrote:

    > W moim telefonie drenuje.

    Moze cos zle w telefonie zrobili, albo jakas apka pasozytuje.

    W starych telefonach BT mało obciążał baterie.
    W zegarku moze byc gorzej, bo bateria malutka.

    J.

  • 77. Data: 2022-12-22 19:54:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Dec 2022 13:39:25 +0100, Cavallino wrote:

    > Pytanie miało na celu pominięcie drogi pytania WSZYSTKICH operatorów i
    > oparcie się na kogoś kto już tą drogę przeszedł.
    >
    > Zwłaszcza że w Plusie od razu mi powiedzieli, że oni esima z tym samym
    > numerem nie wydają.

    Jak sie daje klonowac, to moze da sie zrobic e-sima bez pytania
    operatora :-)

    J.

  • 78. Data: 2022-12-22 20:01:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Dec 2022 09:44:20 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Spokojnie. Ja bez Watcha juĹź nie umiem.

    > Są takie Jabry ładne, że nie uwierają.
    > https://allegro.pl/oferta/oryginalny-jabra-storm-zes
    taw-glosnomowiacy-blueto-12925566240

    Hm, na oko to uwiera.
    I ciekawe, czy mikrofon wystaje.

    > Ja jeździłem motocyklem z taką BT. Można ustawić autoodbieranie.

    Zainspirowales mnie

    https://navcomm.eu/pl/30-do-kaskow

    od 49 do 2099 zl ...

    J.

  • 79. Data: 2022-12-22 20:06:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Dec 2022 19:10:58 +0000, 2late wrote:

    > Ja nie wiem co wy macie za zegarki, telefony co to dzialaja po dwa dni. Moj
    > Huawei Watch 2 LTE (wear os 2) przy wlaczonym GSM zjadlby baterie w 5-6
    > godzin (pewnie bo nigdy do tego nie dopuscilem). Ostatecznie to wylaczylem.
    > Telefony tez przy normalnym uzywaniu max. 1 dzien.

    A co to jest "normalne uzywanie" ?

    Bo mam teraz ciekawe porownanie - po ~10h na jednym LG 3% baterii,
    na xiaomi 96%.
    LG akurat dzis mocno uzywany/gadany, ale bardziej jakas apka
    pasoĹźytuje, bo nie zawsze tak Ĺźre.
    Choc akurat zestaw apek podobny na obu.

    J.

  • 80. Data: 2022-12-22 20:06:22
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.12.2022 o 19:52, J.F pisze:
    [...]
    > Moze cos zle w telefonie zrobili, albo jakas apka pasozytuje.
    >
    > W starych telefonach BT mało obciążał baterie.

    Można powiedzieć że przy BT 1.0 do 2.0 było czuć.

    > W zegarku moze byc gorzej, bo bateria malutka.

    Zegarki mają BT < 4.0 i to chyba oczywiste, że niżej nie można bo
    poprzednie wersje nie obsługiwały low power. Stąd powstała w ogóle idea
    smartwaczy.

    Zegarek działa przez BT w defaulcie, praktycznie cały czas, bo
    synchronizuje się z telefonem i podawane parametry 2 tygodnie działania,
    zawierają działanie z BT. Koń jeszcze nie rozkminił, że czy to SIM czy
    eSIM (co dla nie jest oczywiste) wpierdala tak samo baterię bo nie
    chodzi o rodzaj karty ale o modem, który wpierdala, bo musi wysłać
    sygnał na parę kilometrów więc moc leci.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>