  • Data: 2022-12-22 12:10:22
    Temat: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.12.2022 o 11:22, Cavallino pisze:

    > Ktoś jednak smartwatchy zapewne używa w taki sposób o którym piszę.
    > Do nich kieruję pytania.

    To Ci opisałem używanie tych opcji od 12 lat, czyli od momentu kiedy się
    pojawiły ze stanem na dzień dzisiejszy i używałem dotąd, dokąd miało to
    sens. Wszystkie informacje od 4 operatorów dostałeś, łącznie ze
    wskazówką, że może coś się zmieniło w ostatnim tygodniu i masz
    kontaktować się z wybranym operatorem i chuj wie czego w sumie szukasz,
    bo WSZYSTKIE opcje są opisane w wątku.

    Plus odpada, Orange ci nie pasuje, T-Mobile za drogo, Play za drogo.

    To co wybierasz?

    > A nie do wszystkich, którym coś się wydaje, ale nie mają pojęcia o czym
    > piszą.

    Dostałeś FAKTY a nie domysły, nie kłam, jak zwykle i nie manipuluj.

    Na tą chwilę, to ty nie wiesz czego chcesz od obecnych ofert i nie masz
    bladego pojęcia o czym piszesz, jak zwykle.

    Za darmo, to możesz jedynie kogoś w dupę pocałować :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>