  • 51. Data: 2022-02-26 09:02:56
    Temat: Re: Tańczący kursor myszy
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 24.02.2022 o 16:27, ptoki pisze:

    > to nie kwestia zasyfienia. A przynajmniej nie na poziomie 1mm warstwy kitu na tym
    touchpadzie.
    > To kwestia tego ze jakims cudem on moze odbierac falszywe dane z sensorow i
    generowac takie chaotyczne ruchy.

    > Nie czytalem calego watku wiec sie nie gniewaj jesli sie powtorze:
    > rzeczy ktore warto sprobowac:
    > -wymien myszke
    > -wylacz touchpad i ten dzyndzel w biosie jesli to laptop lenovo, alternatywnie
    odlacz te urzadzenia w managerze urzadzen.
    > -zobacz czy te ruchy pojawiaja sie gdy jakies inne urzadzenie jest aktywne (wifi,
    dysk, czytnik linii papilarnych itp)

    > Nie znam programu ktory pokaze ktore urzadzenie generuje ten ruch na windowsa ale
    potym co powyzej moze uda ci sie cos wywnioskowac.

    > Mozesz sobie sciagnac jakies livecd linuxowe distro i tam puscic program xev z
    terminala on pokaze ktore urzadzenie wysyla zdarzenia o ruchu

    > I na deser:
    > https://www.computerhope.com/issues/ch000253.htm

    Kilka myszy było podłączanych, także touchpad wyłączany spod skrótu
    klawiaturowego jak i w menadżerze urządzeń, o ile mogłoby to mieć jakieś
    znaczenie gdzie się go wyłącza. Nawet odinstalowałem kilkukrotnie stery
    od niego. Wszystko jednak na nic. Dopiero ta biała  kartka pod mysz
    pomogła.

    Tak, dzięki. Na razie nie mam możliwości pokombinowania choćby z
    linuchem z płytki ale w przyszłości wypróbuje. Dzięki.

  • 52. Data: 2022-02-26 09:04:11
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/02/2022 09:02, trybun wrote:
    > Dopiero ta biała  kartka pod mysz
    > pomogła.

    Wymień jeszcze lapy LEDowe w pokoju na sprawne. Lub zgaś przynajmniej
    światło i obserwuj.