  • Data: 2022-02-25 23:30:49
    Temat: Re: Tańczący kursor myszy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-02-25, ptoki <s...@g...com> wrote:

    > Posmarowalem, dziala dobrze.
    > Ale nie zrobilem grubej kropli. I dlatego napisalem ze syfu musi byc grubo.
    > Kartka do drukarki blokuje, chusteczka do smarkania nie.
    > Ma wiecej niz Twoja nie sprecyzowana ilosc mikronow?
    > Laptop to dell, touchpad jest zwykly.

    > Cos tam wiesz ale zamiast pomoc to sie zabierasz za spory z dupy.

    Udzieliłem rady na początku. Było przeczytać zamiast się wymądrzać. A
    czego dowodzi Twoja uwaga i jaką wartość ma wcześniejsze kategoryczne
    stwierdzenie, że to nie brud skoro touchpad trybuna może być
    pojemnościowy a twór rezystywny? Nie wiesz tego a deprecjonujesz porady
    innych, których zapewne z czystego lenistwa nie chciało ci się
    przeczytać. Znalazł się ekspert od pomocy innym.

    --
    Marcin