  • 41. Data: 2016-06-09 19:13:38
    Temat: Re: Tamowanie autostrady
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Przemek napisał w wiadomości grup
    >--Ostanie schody Europy na odcinku Olszyna-Krzywa tez juz chyba
    >rozebrane.
    >moze ktos potwierdzic ? sezon wakacyjny sie zbliza

    Spij spokojnie - zbudowac na pewno nie zdazyli.

    Ale wychodzi mi na to, ze rozebrac to jednak nawet nie zaczeli.
    GD ostrzega tylko przed robotami na trzech mostach, z terminem
    zakonczenia 30.06.

    No to nie wiem - jechac na zachod spokojnie, sie zobaczy co na
    poludniowej nitce i najwyzej wroci inna droga, czy jechac
    niespokojnie - bo jak rozkopia, to korki beda duze ...
    ale cos nie moge znalezc zadnej informacji o przetargu - to chyba
    jednak spokonie jechac.

    A rok temu wydawalo mi sie, ze cos zaczeli juz kopac.

    J.

  • 42. Data: 2016-06-10 11:34:14
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 08.06.2016 o 22:54, Jackow pisze:

    > Po takim prawym pasie niech sobie jadą zap...acze,
    > oczywiście w miejscach gdzie wolno wyprzedzać po prawej stronie.

    Zapierdalacz to stan umysłu.
    Jedziesz lewym pasem autostradą z duszą na ramieniu 100 a obok
    zapierdalacz 140.
    A przecież wiadomo, że ruszać ze świateł trzeba pomalutku, rozpędzać się
    ostrożnie do setki a później czy to obszar zabudowany czy autostrada
    jechać równym rytmem.

  • 43. Data: 2016-06-10 13:28:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 10 Jun 2016 11:34:14 +0200, t-1 <t...@t...pl> wrote:
> [...]
    rozpędzać się
    > ostrożnie do setki a później czy to obszar zabudowany czy

    A po co ruszać ostro? Ruszać należy tak aby pasażer nie odczuwał
    zmiany biegów.
    Co złego w jeździe równym rytmem tempomatu?

    --
    Marek

  • 44. Data: 2016-06-10 14:06:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.06.2016 13:28, Marek wrote:

    > A po co ruszać ostro?

    Ty na poważnie, czy jak ci odpowiem, to dobrze skrywana ironia wyskoczy
    zza krzaka?

    Shrek

  • 45. Data: 2016-06-10 23:45:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

> [...]

    A po co ruszać ostro? Ruszać należy tak aby pasażer nie odczuwał
    zmiany biegów.
    Co złego w jeździe równym rytmem tempomatu?
    ---
    Po co w ogóle ruszać ?

  • 46. Data: 2016-06-11 22:53:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 10 Jun 2016 14:06:34 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Ty na poważnie, czy jak ci odpowiem, to dobrze skrywana ironia
    wyskoczy
    > zza krzaka?

    Jak najbardziej poważnie.

    --
    Marek

  • 47. Data: 2016-06-11 23:50:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.06.2016 22:53, Marek wrote:
    > wyskoczy
    >
    > Jak najbardziej poważnie.

    Czyli nie widzisz problemu w tym, że ruszasz ze świateł jak ostania dupa?

    Shrek

  • 48. Data: 2016-06-13 20:10:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.06.2016 o 08:38, s...@g...com pisze:

    > Pewnie był i jechał gierkówką z piotrkowa do czestochowy.

    I rozciągnął to na wszystkie drogi z dwoma pasami?

  • 49. Data: 2016-06-13 20:11:51
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.06.2016 o 13:28, Marek pisze:
    > rozpędzać się
    > autostrada
    >
    > A po co ruszać ostro?

    Bo melepety się tępi....

  • 50. Data: 2016-06-14 12:54:15
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-06-10 o 23:45, re pisze:

> [...]
    >
    > A po co ruszać ostro? Ruszać należy tak aby pasażer nie odczuwał
    > zmiany biegów.
    > Co złego w jeździe równym rytmem tempomatu?

    Dobrze to ująłeś.