    Subject: Re: Tamowanie autostrady
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Tue, 7 Jun 2016 12:37:11 +0200

    W dniu 2016-06-07 o 10:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Mandatem nie mozna, bo ten taryfikator to rozporzadzenie okreslajace do
    > nakladania jakich mandatow funkcjonariusze sa uprawnieni.
    > (sprawdzic, teraz to jakos inaczej brzmi
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2013000
    1624

    > Mozna:
    > -ukarac pouczeniem,
    > -skierowac wniosek o ukaranie do sadu.

    > Ukarac mozna wylacznie za to, co jest zabronione w ustawie.
    > KW i PoRD szerokie, ale widac jeszcze minister musi przeczytac kodeks ze
    > zrozumieniem i wypisac :-)

    No to przyznam (też przejrzałem przepisy), że jestem zaskoczony,
    bo jakoś nigdy tego płacąc średnio jeden mandat na dwa lata
    nie analizowałem, ale myślałem, że
    pozostawiono jakąś furtkę dla władzy typu "wykroczenia inne"
    i tam się będą mieściły te wymysły, które nie załapią się na definicję
    urzędową.