  • Data: 2011-05-09 17:32:35
    Temat: Re: Tam spada, a tu rośnie.
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:iq34r5$gms$1@news.onet.pl...

    > znaczy sie co, gdzie mam a gdzie nie mam tankować?
    >
    > IMO (i bez urazy) utopia to to co piszesz.
    > Jak nie musze to nie jeżdze, jak musze to jeżdze. Jak jeżdze to tankuje. Co
    > moge konkretnego wg Ciebie zrobic, zeby spadła cena?
    > Zrezygnować z auta, czy przestać tankować na BP i zacząć tankwoać na
    > Lotosie, albo na Auchan?
    > Inni zrezygnyją z Lotosa i zaczną tankować na BP. Co to da?
    >
    > ps. nazwy zupełnie przypadkowe.

    To za prosta analogia.
    U nas ludzie raczej sie nie rozbijaja samochodami przesadnie i od
    zawsze jezdza raczej skromnie. Takie troche przyzwyczajenie z czasow
    jak benzyna byla na kartki.

    Ale podobnie jak w stanach jak u nas sie zacznie podwojny kryzys (bo
    pojedynczy, taki jak straszny kryzys hamerykanski to u nas jest caly
    czas) to jednak obroty stacji paliw zaczna spadac. Wiec zeby sie
    utrzymac na powierzchni zaczna ciac koszty i ceny pospadaja. Ale nie
    liczyl bym na to ze bedzie taniej niz w niemczech. Podaty mamy takie
    jak oni a wydajnosc pracy mniejsza.

    W praktyce zeby wyszlo taniej trzeba mniej jezdzic. Jak? np zmienic
    prace na taka w domu, albo na inna firme, blizsza. Albo tracic czas
    jezdzac zbiorkomem.