  • 11. Data: 2013-11-05 18:30:43
    Temat: Re: Tam robią porządki
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    news:l5b74e$i0r$1@news.task.gda.pl...

    > zabawne ejst że od początku sie zastanawiałem kto to wymyślił żeby robic
    > tak przestarzały system, zamast modułów z zabudowanym GPSem i modemem GSM,
    > który by co jakis czas wysyłał do centrali dane z przejazdu.

    Następna inwiligacja. Wystarczą naklejki na szybę. Służb kontrolujących jest
    tak dużo że mysz bez naklejki nie przejdzie :(
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 12. Data: 2013-11-05 19:31:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-05 18:30, wowa pisze:
    > Następna inwiligacja. Wystarczą naklejki na szybę. Służb kontrolujących
    > jest tak dużo że mysz bez naklejki nie przejdzie :(
    > Wojtek

    Nie protestuj. To się nazywa postęp i to jest dla Twojego dobra ;-)

  • 13. Data: 2013-11-06 09:37:51
    Od: "Jatul" <f...@b...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

    > No i słusznie. To się nazywa "manifestacja społecznego niezadowolenia".
    > Myślę, że bardziej skuteczne byłoby spalenie PE.

    Słyszałem o takim co spalił parlament. Nazywał się Hitler.

  • 14. Data: 2013-11-06 10:17:43
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 05.11.2013 o 17:41 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> pisze:

    > zabawne ejst że od początku sie zastanawiałem kto to wymyślił żeby robic
    > tak przestarzały system, zamast modułów z zabudowanym GPSem i modemem
    > GSM, który by co jakis czas wysyłał do centrali dane z przejazdu.

    A co sobie żałować? Skoro gdzie indziej były bramownice a potem GPS to
    dlaczego u nas by ktoś nie miał zarobić najpierw na bramownicach?

    To tak samo jak z rzekami: na zachodzie wrzucają kłody do rzek żeby je
    rozregulować, u nas jesteśmy na etapie betonowania. Jak już się wszystko
    zabetonuje, to wtedy będzie można uruchomić kolejne programy, tym razem
    deregulacyjne.

    --
    SW3
    ----

  • 15. Data: 2013-11-06 11:20:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-06 10:17, SW3 pisze:
> [...]
    > rozregulować, u nas jesteśmy na etapie betonowania. Jak już się wszystko
    > zabetonuje, to wtedy będzie można uruchomić kolejne programy, tym razem

    Piszesz to tak sobie lekką ręką. ;-) Ale gdyby Ci przyszło przebrnąć
    krok po kroku zachodnią komputeryzację, telekomunikację to już chyba
    trochę marudziłbyś. Koszula... ;-)

  • 16. Data: 2013-11-06 13:57:57
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 06.11.2013 o 11:20 z <...@...pl> pisze:

    > Ale gdyby Ci przyszło przebrnąć krok po kroku zachodnią komputeryzację

    A nie jest tak? Może nie wszystkie etapy krok po kroku ale gdy nasze
    urzędy wymuszają używanie Windowsa (np. program Płatnik) podczas gdy w
    innych krajach są już masowe migracje urzędów na Linuksa to chyba sytuacja
    jest podobna.

    --
    SW3
    ----

  • 17. Data: 2013-11-06 14:25:06
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-06 09:37, Jatul pisze:

    > Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

    > Słyszałem o takim co spalił parlament. Nazywał się Hitler.

    Jemu chodziło o obciążenie tym komunistów. A przyznacie chyba, że było
    skuteczne?
    Poprawka: spalić z zawartością.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.