eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaTakie refleksjeRe: Takie refleksje
  • Data: 2009-03-01 19:32:00
    Temat: Re: Takie refleksje
    Od: "EMET" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6f7248a3-d6d8-4e4d-ba2d-f6da161075bb@q27g2000vb
    n.googlegroups.com...


    Specjaliści tak, serwisanci - nie.
    Mówienie o marce to w XXI wieku spore naciąganie, ta sama firma ma
    modele od low do high end, produkowane w bardzo różnych miejscach i
    bardzo różnymi technolgiami.
    Czasem jakość telewizora zależy od ... miejsca składania bo, np. w
    Japonii dają inne matryce niż w Hiszpani, mimo że TV ma tą samą markę,
    nazwę i nr tylko jakaś cyfra po przecinku się zmienia.

    Serwisanci świetnie wiedzą jaki sprzęt do nich trafia ale nie wiedzą
    ile tego sprzętu jest na rynku.
    Np. do serwisu trafia co miesiąc 100 szt jakiegoś modelu. Czy to
    znaczy że ten model jest zły bez uwzględnienia drugiej liczby to jest
    czy na rynku działa 100 czy 100 000 szt?
    Oczywistą, oczywistością jest że jeśli egzemplarzy danego typu jest
    dużo to i dużo będzie trafiać do naprawy.
    Niepokojące jest tylko gdy działa mało urządzeń a stosunkowo dużo
    trafia do naprawy.
    Z życzeniami szczęśliwego losowania ;-)

    --
    ZZ@private


    Stephanos:
    Czyli, jeśli sprzedawca w jakimś sklepie - w moim przypadku
    **znajomy** sprzedawca - mówi, że wolałby telewizor marki ...,
    natomiast takiej marki jak ... - nie, bowiem w serwisie mówili mu,
    że są częściej naprawiane, to czy 'ładował mnie' i sugerował
    kupno tej właśnie marki, nie zaś tamtej marki?

    Ja świadomie nie podaję nazw mimo, że znam konkretnie nazwy tych Firm.

    Podobnie też mankamentny okazał się odtwarzacz DVD jednej z Firm
    i raczej sprawił, iż ku tej Firmie nie skłaniam się pozytywnie mimo,
    że do tej pory nie miałem jakichś smutnych z Nią doświadczeń;
    raczej wprost przeciwnie.

    Chociaż nieraz słyszy się: "nie kupuj wyrobów tej Firmy [i tu nazwa],
    bo często się psują. Popytaj w serwisach, to ci powiedzą,
    które się najczęściej psują i trafiają do nich do naprawy.".

    Akurat tutaj chodzi mnie o odbiorniki TV, ponieważ i grupa tematycznie
    związana.

    Dla przykładu - tym sposobem - wzdragałem się kiedyś przed: LG i Sony.
    Powtarzam: skądś te wzdraganie się wzięło; uważam, że z opinii innych.


    Co się zaś tyczy refleksji o tym, co się człowiek naczyta opinii innych
    co do np. odbiorników LCD, to "głowa puchnie".
    A w końcu ktoś napisał rezolutnie: "najlepiej zostać przy poczciwym
    29"/100Hz".
    Bo tu ciągle jakieś 'nowe generacje' i ulepszenia; do ideału zaś daleko.
    'Wyjdą OLEDy/y/ i Laserowe - temat się skończy'...(?)


    Stephanos.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: