eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaTakie refleksjeRe: Takie refleksje
  • Data: 2009-03-01 14:24:03
    Temat: Re: Takie refleksje
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Feb 28, 10:30 am, "EMET" <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Kiedyś w jednym z pism 'videowych' przeczytałem taką krótką
    > notkę, że 'specjaliści *wiedzą* o tym, które to produkty, której Firmy
    > są najbardziej psujące się'; tyle, że "taktownie" nie wymieniono
    > konkretnie ani produktu, ani nie podano nazwy Firmy.

    Specjaliści tak, serwisanci - nie.
    Mówienie o marce to w XXI wieku spore naciąganie, ta sama firma ma
    modele od low do high end, produkowane w bardzo różnych miejscach i
    bardzo różnymi technolgiami.
    Czasem jakość telewizora zależy od ... miejsca składania bo, np. w
    Japonii dają inne matryce niż w Hiszpani, mimo że TV ma tą samą markę,
    nazwę i nr tylko jakaś cyfra po przecinku się zmienia.

    Serwisanci świetnie wiedzą jaki sprzęt do nich trafia ale nie wiedzą
    ile tego sprzętu jest na rynku.
    Np. do serwisu trafia co miesiąc 100 szt jakiegoś modelu. Czy to
    znaczy że ten model jest zły bez uwzględnienia drugiej liczby to jest
    czy na rynku działa 100 czy 100 000 szt?
    Oczywistą, oczywistością jest że jeśli egzemplarzy danego typu jest
    dużo to i dużo będzie trafiać do naprawy.
    Niepokojące jest tylko gdy działa mało urządzeń a stosunkowo dużo
    trafia do naprawy.
    Z życzeniami szczęśliwego losowania ;-)

    --
    ZZ@private

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: