  • 11. Data: 2012-10-15 01:16:31
    Temat: Re: Taki tam KJS :-)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2012 22:38:10 +0200, Lewis napisał(a):

    > Obawiam się że może to wyglądać w ten sposób:
    > http://www.joemonster.org/art/21270/Zadziwiajaca_pra
    wda_o_zalogach_rajdowych

    To jest raczej fake...
    O ile jeszcze w amatorskich rajdach gdzie odcinek zazwyczaj ma jakiś
    kilometr i całego go widać da się żeby kierowca zapamiętał całą trasę, to
    cokolwiek wyżej raczej nie ma szans.

    To się to kupy nie trzyma - co kierowca ma nie rozumieć, skoro opis wymyśla
    kierowca i podaje go pilotowi na zapoznaniu? Pilot potem czyta to co
    powiedział mu kierowca.
    Po drugie jedyny rajdowiec Mark Fisher jakiego znają google zginął 11 lat
    temu w katastrofie lotniczej, a znany był głownie ze swojego jeszcze
    bardziej znanego ojca.

  • 12. Data: 2012-10-15 08:31:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Oct 2012 01:16:31 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Po drugie jedyny rajdowiec Mark Fisher jakiego znają google

    Zobacz FisCHer.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 13. Data: 2012-10-15 09:24:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Monday, October 15, 2012, 1:16:31 AM, you wrote:

    wda_o_zalogach_rajdowych
    > To jest raczej fake...

    Mnie rozbawiło tłumaczenia. Jak teraz ktos się mnie czepi, że mówię
    brzxydko "Oh shit!", to go wyslę do tłumaczenia - tu oznacza to "O
    Boże, nie!".

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2012-10-15 11:15:34
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 15.10.2012 01:16, Tomasz Pyra wrote:
    wda_o_zalogach_rajdowych

    > To jest raczej fake...
    News pochodzi z poważnej strony:
    http://www.newsbiscuit.com/2012/09/19/rally-driver-a
    dmits-he-has-no-idea-what-co-driver-is-talking-about
    /
    Zdjęcie przedstawia Pettera Solberga, no widać, że ktoś się pomylił przy
    wklejaniu, ale historia wydaje się być realna (zwłaszcza to porywanie
    bezdomnego) ;)

    Michoo

  • 15. Data: 2012-10-15 13:10:36
    Od: tÎż

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Mnie rozbawiło tłumaczenia. Jak teraz ktos się mnie czepi, że mówię
    > brzxydko "Oh shit!", to go wyslę do tłumaczenia - tu oznacza to "O Boże,
    > nie!".

    Od razu widać, że mamy do czynienia z native speakerem, skoro
    rozpoznajesz tak wysublimowane tłumaczeniowe smaczki. Szacun!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 16. Data: 2012-10-15 13:25:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    alid...
> [...]

    >Mnie rozbawiło tłumaczenia. Jak teraz ktos się mnie czepi, że mówię
    >brzxydko "Oh shit!", to go wyslę do tłumaczenia - tu oznacza to "O

    http://www.youtube.com/watch?v=KbIohLTzuvU

    No i
    http://www.youtube.com/watch?v=KI0_tYNAWNU

    J.

  • 17. Data: 2012-10-15 13:42:38
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-10-14 20:29, Tomasz Pyra pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=wuGXEUtE35E

    Na kilku zakrętach za szybko, na kilku za wolno. Dwa czy trzy razy
    spóźniona zmiana biegów. I widać, że nie używasz lewej na hamulcu (nie
    umiesz, czy tak ci wygodniej? ;)

    Tak wiem, łatwo się krytykuje patrząc z boku. Przejazd na solidna 4.
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2012-10-15 19:16:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Mon, 15 Oct 2012 08:31:07 +0200, Maciek napisał(a):

    > Zobacz FisCHer.

    Nadal to samo...

  • 19. Data: 2012-10-15 19:34:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Oct 2012 19:16:25 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Nadal to samo...

    W sumie racja - mignal mi wczesniej jakis news, ale teraz widze, ze to bylo
    o zawodach modeli RC :)

    No to pewnie fejk.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 20. Data: 2012-10-16 16:24:24
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <t58o30fmpyc5$.1b044d3z3lhuf.dlg@40tude.net>
    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl> wrote:

    > Onboard:
    > http://www.youtube.com/watch?v=wuGXEUtE35E

    To moje ostatnio tradycyjne pytanie - czym kręcone?

    --
    Jacek Politowski