  • 1. Data: 2009-09-30 21:49:58
    Temat: Taka w sumie ciekawa oferta...
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    Nie mam nic wspolnego ze sprzedajacym, jedynie dziwnie mi to wyglada...
    maszyna w opisie ma wpisane "bezwypadkowy", a sprawdzcie nazwe firmy, ktora
    to sprzedaje

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M153258
    6

    Dla tych co nie klikaja nazwa w PS'ie

    --
    pzdr:
    Ivam

    ps. "motodzwon.pl" ;)

  • 2. Data: 2009-10-01 04:11:02
    Temat: Re: Taka w sumie ciekawa oferta...
    Od: -koNkRet- <k...@o...pl>

    > Ivam:
    >
    > ps. "motodzwon.pl" ;)

    jestem z tych okolic i ta firma miała się nazywać moto-dzwoń ale z
    racji tego że strony www nie mają polskich znaków zostało jak widać
    wyżej. U nas też na to mówią motodzwon :)
    pozdr.

    __
    bandit 600s

  • 3. Data: 2009-10-01 08:22:52
    Od: Kurczak <m...@g...com>

    > racji tego że strony www nie mają polskich znaków zostało jak widać
    > wyżej.

    Mylisz się kolego, już można rejestrować w naszym kraju domeny z
    polskimi znakami,
    nie ma z tym problemów. Sam rejestrowałem kiedyś na
    http://www.az.pl/domeny-z-polskimi-znakami-domena-po
    lska.html

    pozdrawiam

    Kurczak
    W-wa Ursynów
    GS500F 2006

  • 4. Data: 2009-10-01 09:02:22
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Kurczak" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    polskimi znakami,
    nie ma z tym problemów. Sam rejestrowałem kiedyś na

    kolega nie bierze pod uwage faktu ze starsze przegladarki www (np ie6) nie
    obsluguja poprawnie polskich znakow diaktrycznych w adresie. firma ta
    zakladajac stronke www np 2 lata temu zapewne celowo nie uzyla tych zakow -
    stad niefortunny kształt adresu:)

  • 5. Data: 2009-10-01 12:07:28
    Od: "Piotr Chamernik :: CHAMER" <chamer_malpa_post_pl_skasujto>

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:ha0juj$bgd$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Nie mam nic wspolnego ze sprzedajacym, jedynie dziwnie mi to wyglada...
    > maszyna w opisie ma wpisane "bezwypadkowy", a sprawdzcie nazwe firmy,
    > ktora to sprzedaje

    Nie chce mi sie dokladnie szukac, ale wyglada na rok starsza (95), mocy jej
    przybylo, przebieg dziwnie maly, malowana (poza bakiem), nieoryginalne
    ciezarki na kierownicy i kierunki, zobacz tez sruby owiewek. Aczkolwiek nie
    chce oceniac, bo ciezarki sie moga zgubic, oryginalne kierunki sa
    wieeeeelkie i lubia sie psuc te z przodu jak sie pusci moto na parkingu, a
    lakier w tym roczniku sie juz pewnie porysowal (od parkingowek), wiec czemu
    nie pomalowac (tak paskudnie? ;) Model do megadokladnych ogledzin
    przedzakupowych :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Chamernik :: CHAMER

  • 6. Data: 2009-10-01 16:40:03
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Nie mam nic wspolnego ze sprzedajacym, jedynie dziwnie mi to wyglada...
    > maszyna w opisie ma wpisane "bezwypadkowy", a sprawdzcie nazwe firmy,
> [...]

    być może ten sprzedający uznaje za wypadek sytuację gdy są ofiary śmiertelne
    więc ten jest "bezwypadkowy",
    brat

  • 7. Data: 2009-10-02 14:24:58
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    Zeby nie smiecic.

    GS 500 Killer od niemieckiego precla;)

    http://moto.allegro.pl/item759907906_suzuki_gs_500_z
    abojca_killer.html

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2009-10-05 11:16:48
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kurczak" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Mylisz się kolego, już można rejestrować w naszym kraju domeny z
    > polskimi znakami,

    Chodzi glownie o to zeby zaden z zagranicy nie mogl wejsc na taka strone
    :)

    Pozdrawiam, Leszek