  • 11. Data: 2009-06-02 10:48:55
    Temat: Re: Taka moja mała zemsta (Plus nowy regulamin -> Play)
    Od: "ziomek" <z...@d...org>

    Użytkownik "Czeresniak" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h02cu4$gg9$1@news.onet.pl...

    > Byłeś w salonie i rozmawiałeś w tej sprawie?
    > Więc powiem tak ja byłem wczoraj w salonie firmowym Plus i na pytanie
    > czy mogą coś
    > zaoferować w związku ze zmianą regulaminu odpowiedziano mi, że TAK :-)
    > Wybrałem pakiet minut do wszystkich sieci i jestem zadowolony. Chyba,
    > że
    > konsultantka ściemniała bo wypełniła formularz i go schowała do
    > teczki. Na
    > pytanie czy dostanę potwierdzenie otrzymania pakietu powiedziała, że
    > potwierdzeniem jest jej słowo :-D

    Do wszystkich sieci*

    *za wyjątkiem Play?

  • 12. Data: 2009-06-02 12:19:24
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "ziomek" <z...@d...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Czeresniak" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Do wszystkich sieci*
    >

    > *za wyjątkiem Play?

    Troche to dziwne bo ponoc Play korzysta z infrastruktury Plusa. Czy moze sie
    myle?
    U mnie na wsi tylko Plus dobrze dziala wiec sie chyba jednak nigdzie nie
    przeniese ale gdyby sie okazalo ze Play tez to migusiem sie przenosze z
    firma i rodzina. :)

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 13. Data: 2009-06-02 20:39:57
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "zho" <b...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > U mnie na wsi tylko Plus dobrze dziala wiec sie chyba jednak nigdzie nie
    > przeniese ale gdyby sie okazalo ze Play tez to migusiem sie przenosze z

    Play korzytsa ze swojej infrastruktury i z Plusa.
    Oczywisice w telefonie mozesz sobie ustawic recznie,
    zeby korzystal tylko z Plusa.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 14. Data: 2009-06-02 21:41:55
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    K pisze:

    > nie wiem. nie obserwuje na codzien salonow opow komorkowych, faktem
    > jednak jest, ze prawdopodobnie* gdy skonczy mi sie umowa z era, pojde
    > wlasnie do plusa.
    >
    > * chyba ze era da mi za 250 pln/mc 1500 minut.
    to wychodzi po 17groszy. Wydaje mi sie ze przy takim wysokim abo, mozesz
    to dostać w każdej sieci. w rozbiciu na wewn/zewn - napewno.
    tak wiec warunek - dziwny troche.

    ToMasz

  • 15. Data: 2009-06-02 21:44:23
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Czeresniak pisze:

> [...]
    > zaoferować w związku ze zmianą regulaminu odpowiedziano mi, że TAK :-)
    > Wybrałem pakiet minut do wszystkich sieci i jestem zadowolony
    i masz 15 minut do wszystkich?
    napisz dokładniej co miałeś, i co Ci zaoferowano i ile to kosztuje.

    > potwierdzeniem jest jej słowo :-D

    też sie tak dałem nabrac. Wprawdzie dostałem wszystko co obiecywali, ale
    na 3 miesiace...

    ToMasz

  • 16. Data: 2009-06-02 22:07:40
    Od: K <...@...c>

    ToMasz pisze:
    > to wychodzi po 17groszy. Wydaje mi sie ze przy takim wysokim abo, mozesz
    > to dostać w każdej sieci. w rozbiciu na wewn/zewn - napewno.
    > tak wiec warunek - dziwny troche.
    >
    > ToMasz

    popatrz na oferte ery. w tej chwili (umowa sie konczy za rok) era
    oferuje mi abo za 330 pln i 1000 minut do wszystkich. 7 lat stazu,
    najnizszy rachunek przez ostatnie 11 mcy to 224 pln, a wczesniej tylko
    wyzsze do 600 (roaming) pln.

    play ma dobra oferte dla mnie: 250 pln - 1300 minut do wszystkich, ale
    playa nie chce. dziewczyna ma i ciagle sa jakies problemy (zasieg playa
    ma i gsm i umts) rozne kombinacje, reklamacje nic nie daja. telefonu
    uzywam w DG i poprostu *musi* dzialac.

  • 17. Data: 2009-06-03 00:56:12
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Maciek nadaje:

    > Po namyśle i prostej kalkulacji wyszło na to, że dobrze będzie
    > wypowiedzieć umowę w Plusie i przenieść nr do Play.

    To nie chodzi jednak o reklamówkę z telewizji? Jesteś niesamowity, jak
    na to wpadłeś?

    > (faktycznie, były wtedy przykre sprawy między mną a
    > +, z których ostatecznie rozliczyłem się w 100%).

    Dobrze to wróży Playowi ;-)

  • 18. Data: 2009-06-03 06:47:35
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    K pisze:

> [...]
    > playa nie chce. dziewczyna ma i ciagle sa jakies problemy (zasieg playa
    > ma i gsm i umts) rozne kombinacje, reklamacje nic nie daja. telefonu

    Moj ojciec ma w erze i calkiem na tym dobrze wychodzi, wprawdzie tylko w
    Tak Tak ale w wyniku duzej ilosci polaczen przychodzacych otrzymuje
    mnostwo minut w ramach bonusa i to jest to:). Co do play to na dzien
    dzisiejszy nie posiadam zadnych problemow technicznych.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 19. Data: 2009-06-03 07:04:11
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    ToMasz pisze:
    > i masz 15 minut do wszystkich?
    > napisz dokładniej co miałeś, i co Ci zaoferowano i ile to kosztuje.

    Mam Taryfę Syberyjską 40 i 14 miesięcy do końca umowy. Został mi
    obiecany pakiet 600 minut na 24 miesiące do "wszystkich" sieci.

    > też sie tak dałem nabrac. Wprawdzie dostałem wszystko co obiecywali, ale
    > na 3 miesiace...

    Postaram się dziś upewnić na infolinii czy aby napewno dostałem to co
    obiecała i być może nagram rozmowę. Konsultantka poinformowała mnie o
    takiej możliwości weryfikacji jej obietnicy.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 20. Data: 2009-06-05 14:26:22
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Wykasowałem ze swojego fona wszystkie numery play do rodziny, bye bye sprytne
    ciocie.....
    JaC

    -----