  • 1. Data: 2012-03-16 03:37:24
    Temat: Taka drobna roznica
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    ... w podejsciu do tematu: Wypadek w szwajcarskim tunelu - media trabia,
    ze zatoczka, w ktorej do tego wypadku doszlo, nie powinna sie konczyc
    betonowa sciana prostopadla do drogi.
    Kiedy ja wspominam o drzewach przy drogach, to nasi rodzimi
    kierowcy-teoretycy glupkowato zartuja, ze to nie drzewa sa przyczyna
    wypadkow.
    Wypadek w okolicach Gdanska w 1994r, autobus wjechal w drzewo - 32
    zabitych i ponad 40 rannych.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2012-03-16 08:10:28
    Temat: Re: Taka drobna roznica
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-03-16 03:37, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,
    >
    > ... w podejsciu do tematu: Wypadek w szwajcarskim tunelu - media trabia,
    > ze zatoczka, w ktorej do tego wypadku doszlo, nie powinna sie konczyc
    > betonowa sciana prostopadla do drogi.

    ... w rodzaju drogi. Autobus jechał tunelem autostradowym

> [...]
    > wypadkow.
    > Wypadek w okolicach Gdanska w 1994r, autobus wjechal w drzewo - 32

    a PKS Zawory / Gdańsk rozbił się na lokalnej drodze jednojezdniowej z
    ograniczeniem prędkości do 50 km/h (ok - nie jestem pewien, czy przed
    wypadkiem nie było tam 70 km/h). Zamierzasz usunąć wszystkie drzewa obok
    wszystkich dróg? Nawet w Szwajcarii stoją sobie obok lokalnych normalnie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2012-03-16 08:56:21
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > Kiedy ja wspominam o drzewach przy drogach, to nasi rodzimi
    > kierowcy-teoretycy glupkowato zartuja, ze to nie drzewa sa przyczyna

    No jasne, stary, masz bezapelacyjnie rację. Te kurewskie drzewa wyprzedzają
    na trzeciego, uchlewają się jak świnie, wyskakują znienacka biednym
    kierowcom na drogę i robią jeszcze kupę inyych złych rzeczy, aby tylko
    ukatrupić absolutnie prawidłowo jeżdżącego ludzika.

    > Wypadek w okolicach Gdanska w 1994r, autobus wjechal w drzewo - 32
    > zabitych i ponad 40 rannych.

    No to jak, drzewo wjechało w autobus, czy autobus w drzewo?

  • 4. Data: 2012-03-16 09:13:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jjurn7$ts5$...@d...me...

    > "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > No to jak, drzewo wjechało w autobus, czy autobus w drzewo?

    Ściana wjechała belgijski autobus czy odwrotnie?

  • 5. Data: 2012-03-16 09:38:20
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Friday, 16 March 2012 09:13:16 UTC+1, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:jjurn7$ts5$...@d...me...

    > Ściana wjechała belgijski autobus czy odwrotnie?

    Właściwym pytaniem jest czy wjeżdżające w autobusy ściany są na tyle dużym problemem
    aby podejmować jakieś działania.

    AdamK

  • 6. Data: 2012-03-16 09:47:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Właściwym pytaniem jest czy wjeżdżające w autobusy ściany są na tyle dużym
    > problemem aby podejmować jakieś działania.

    I dokładnie tego typu problem dotyczy przydrożnych drzew.
    A nie jak niektórzy usiłują przedstawiać, że tutaj brak problemu.

  • 7. Data: 2012-03-16 10:14:43
    Od: " " <a...@g...pl>

    Witam serdecznie.

    Pawel \O'Pajak\ <o...@g...pl> napisał(a):
    ..
    > Kiedy ja wspominam o drzewach przy drogach, to nasi rodzimi
    > kierowcy-teoretycy glupkowato zartuja, ze to nie drzewa sa przyczyna
    > wypadkow.
    Bo oni wolą ciąć lasy na opał.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://tunery.tv

  • 8. Data: 2012-03-16 11:34:58
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

> [...]
    > kierowcom na drogę i robią jeszcze kupę inyych złych rzeczy, aby tylko
    > ukatrupić absolutnie prawidłowo jeżdżącego ludzika.

    No ok, Polacy jeżdżą niebezpiecznie. Więc jak wyjedzie Ci ktoś na 3 a Ty
    bedziesz miał opcję - zjechać i uderzyć w drzewo albo uderzyć w tego co
    wyprzedza to co nie wybierzesz masz duże szanse na to aby zabić siebie i np.
    swoją rodzinę. Wtedy też drzewa przy drodze nie będą Ci przeszkadzały. Albo
    jak złapiesz gumę i pociągnie Cię na pobocze, albo jak mimo że jedziesz
    przepisowo wpadniesz w poślizg na oblodzonej jezdni. Zawsze weźmiesz to na
    klatę i powiesz że drzewo w niczym nie przeszkadza?

    > No to jak, drzewo wjechało w autobus, czy autobus w drzewo?

    Jakby tam było Twoje dziecko to też byś tak cwaniakował?

  • 9. Data: 2012-03-16 11:53:39
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Friday, 16 March 2012 09:47:29 UTC+1, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > I dokładnie tego typu problem dotyczy przydrożnych drzew.
    > A nie jak niektórzy usiłują przedstawiać, że tutaj brak problemu.

    A możesz tu przedstawić jakieś konkretne dane na temat tego problemu?

    AdamK

  • 10. Data: 2012-03-16 13:05:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > A możesz tu przedstawić jakieś konkretne dane na temat tego problemu?

    LOL !!!!
    Takie pytanie świadczy albo o kompletnym niezrozumieniu słowa pisanego, albo
    o tym że sobie jaja robisz.
    Ale odpowiedź będzie - nie nie mogę i nie czuję takiej potrzeby.