  • 51. Data: 2016-06-13 16:51:04
    Temat: Re: Taka ciekwostka firmy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

    > wiem jak
    >
    > W bardzo prosty sposôb, zjebka. Pomaga z, reguły.

    zarządzanie przez zjebkę ma krótkie nogi

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2016-06-13 17:50:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 13 czerwca 2016 16:35:36 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > On Sat, 11 Jun 2016 12:13:02 -0700 (PDT), krzysztofsf

    > wiem jak
    >
    > W bardzo prosty sposôb, zjebka. Pomaga z, reguły.

    Czyli pracownik nie ma prawa byc w kinie, na wywiadowce w kosciele, seksic, popic,
    pospac, plywac w basenie ani setki innych rzeczy?

  • 53. Data: 2016-06-13 17:58:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 Jun 2016 14:50:15 -0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > bo jak jesteś na umowie gdzie ci płacą za wykonanie to sobie zapenij
    > narzędzia do tego

    Kierujesz to do niewłaściwej osoby :).

    --
    Marek

  • 54. Data: 2016-06-13 18:30:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > Nie masz pojęcia o KP i piszesz bzdury.Dyżur nie jest płatny.

    A kto powiwdział, że to umowa o pracę?
    Zabawne że jak się powie "praca" to większość słyszy "umowa o
    pracę". A wydawałoby się, że komuna minęła bezpowrotnie 26 lat
    temu.
    ---
    Tym bardziej nie rozumiem jak normalny człowiek może się na coś takiego
    godzić.

  • 55. Data: 2016-06-13 19:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > W bardzo prosty sposôb, zjebka. Pomaga z, reguły.

    Ironia czy ty tak na serio?

  • 56. Data: 2016-06-13 19:51:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > W bardzo prosty sposôb, zjebka. Pomaga z, reguły.

    Ironia czy ty tak na serio?
    ---
    Czemu dobrze wykwalifikowani ludzie godzą się na słabe warunki pracy ?

  • 57. Data: 2016-06-13 20:53:09
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    ..
    > wiem jak
    >
    > W bardzo prosty sposôb, zjebka. Pomaga z, reguły.

    No cóż, skoro pracownik sobie na to pozwala, to widocznie na to zasługuje.

    Wiwo

  • 58. Data: 2016-06-13 22:33:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Wiwo"

    > wiem jak
    >
    > W bardzo prosty sposôb, zjebka. Pomaga z, reguły.

    No cóż, skoro pracownik sobie na to pozwala, to widocznie na to zasługuje.
    ---
    Nie, na to sobie pozwala zjebujący a akurat ten pracownik raczej na to nie
    zasługuje.

  • 59. Data: 2016-06-13 22:35:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Ironia czy ty tak na serio?
    > ---
    > Czemu dobrze wykwalifikowani ludzie godzą się na słabe warunki pracy ?

    A godzą się?

  • 60. Data: 2016-06-13 22:36:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Ironia czy ty tak na serio?
    > ---
    > Czemu dobrze wykwalifikowani ludzie godzą się na słabe warunki pracy ?

    A godzą się?
    ---
    No przecież widzisz.