  • 31. Data: 2011-09-08 22:16:24
    Temat: Re: Tak wyprzedza idiota
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-08 22:09, megrims pisze:
    > (ciach)

    > (ciach) w 1964 prawnik Ralph Nader nastraszył opinię publiczną książką
    > ,,Unsafe at any speed" (,,Niebezpieczny przy każdej prędkości"),
    > piętnującą wady amerykańskich aut na wymownym przykładzie Chevroleta
    > Corvair z silnikiem z tyłu. I był o tym program na discovery dawno dawno
    > temu. I takie przykłady jak z tym prętem były. Może na YT
    > trzeba poszukać
    >
    > Więc być może to Ty jesteś za młody, by to pamiętać ;)

    Zdaje się, że nie zrozumiałeś o czym pisałem...

  • 32. Data: 2011-09-08 22:26:46
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 8 Wrz, 20:19, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Wtedy biada mi - motocyklista niewinny, bo motocykle som fszendzie!

    nie motocykle, a motocyklisci! :)
    http://rysunki.bardzofajny.net/wp-content/uploads/20
    11/08/motocyklisci.gif

    WS

  • 33. Data: 2011-09-08 22:29:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marek,

    Thursday, September 8, 2011, 10:15:03 PM, you wrote:

    > Z ciekawości: czy na podstawie takiego materiału policja może wystawić
    > mandat?

    Policja miałaby kłopot ale sąd może uznać taki dowód.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 34. Data: 2011-09-08 22:47:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 08 Sep 2011 19:17:40 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Takich przygłupów powinni kierować na badania psychologiczne...

    Kiedyś coś takiego było w "Uwaga Pirat". Jakiś kolo w Calibrze trafił
    na zakręcie na videorejestrator. O mały włoś nie doszło do czołówki.
    Panowie zrobili nawrotkę, gościa zatrzymali. Prawo jazdy od miesiąca
    czy dwóch, nie przyjął mandatu. Mam nadzieję że sąd mu te uprawnienia,
    dopiero co zdobyte, zabrał.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2011-09-08 23:05:08
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    > Zdaje się, że nie zrozumiałeś o czym pisałem...

    Stara Gwardia powinna stworzyć coś na kształt tego z dowciu o komiwojażerach
    w USA...
    Zakładający flejm napisze A34... a póżniej juz z górki B32, CF5....
    LOL
    Tylko trzeba by urządzić głosowanie czy drzewa przy drodze, czy rowerzyści
    na jezdniach, czy bezpieczna prękość, czy co tam jeszcze będzie A1 :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 36. Data: 2011-09-08 23:21:42
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-08 22:16, Artur Maśląg pisze:

    > Zdaje się, że nie zrozumiałeś o czym pisałem...

    Zdaje się, ze za mało precyzyjnie się wypowiedziałeś. ;)
    Napisałeś, że było. Miałeś być może na myśli że było na
    PMS, ale tego nie zaznaczyłeś.

    Ale naprawdę: nie ma sensu tu dalej dyskutować na ten temat,
    bo to już jest zupełnie OT.

  • 37. Data: 2011-09-08 23:59:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-08 19:17, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > http://www.tinyurl.pl?aq9Rr47W
    >
    > "Idiota za kierownicą"

    Nie dość że idiota, to jeszcze miernota.
    Po pierwsze jak już widział filmującego to jeszcze mógł wycofać się z
    wyprzedzania, po drugie nie potrafił nawet przysunąć się do wyprzedzanej
    ciężarówki żeby zrobić miejsce.

  • 38. Data: 2011-09-09 01:35:36
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Generalnie nieprawda - zgadzam się tylko z tym, że nadzorowanie samej
    > prędkości jest średnio skuteczne. Podobnie jak głupawa nagonka na jazdę
    > po pijaku.

    Sama prędkość niezwykle rzadko jest przyczyną wypadków, jest nią w
    połączeniu z debilizmem kierowcy. Ale to debilizm jest przyczyną
    pierwotną.

    > Z tym się zgadzam i od dawna o tym piszę - nadzór jest zbyt słaby.

    Nie oszukujmy się -- nie ma go w ogóle.

    BTW, ostatnio wciąż widuję psychicznych wyprzedzających na
    Karczunkowskiej na zakręcie przed torami. W innych podobnych miejscach
    zresztą też. Jakaś nowa moda wśród debili na ruletkę-wyprzedzaczkę?

  • 39. Data: 2011-09-09 07:39:48
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Dokladnie, zawrocic, dogonic, zajechac, wysiasc z kijem lub czyms
    ciezkim pod reka..

    Debili trzeba izolowac a u nas jeszcze daja im narzedzia do mordowania..
    Szkoda slow

  • 40. Data: 2011-09-09 07:54:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 8 Sep 2011 18:52:52 +0000 (UTC), AZ

    > Odkad motocykle sa bardziej dostepne niz kiedys to

    Pooooważnie? Otworzyli nowy Pewex na Świętokrzyskiej?!

    BP NMSP :P

    --
    Pozdor Myjk