  • 41. Data: 2011-09-09 08:04:22
    Temat: Re: Tak wyprzedza idiota
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-09-08 19:17, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > http://www.tinyurl.pl?aq9Rr47W
    >
    > "Idiota za kierownicą" - w tak ostrych słowach skomentował swój film
    > kierowca samochodu osobowego, który podróżował we wtorek jedną z
    > małopolskich dróg. Tylko dzięki własnemu refleksowi @Tomasz uniknął
    > wypadku, do którego o mało nie doprowadził kierowca nadjeżdżającego z
    > przeciwka Seata. Całą sytuację @Tomaszowi udało się nagrać dzięki
    > zainstalowanej w samochodzie kamerze.
    >
    > Takich przygłupów powinni kierować na badania psychologiczne...

> [...]

    się zdaje że tego kierowcy ciężarówki to się da namierzyć, być może
    pamięta numery tego seata. W takich sytuacjach dobrze mieć cb, raz dwa
    namierzyli bo gościa po numerach. Z resztą sam byłem kiedyś w podobnej
    sytuacji aczkolwiek gość jechał w tę samą stronę co ja,i wyprzedzał na
    wariata. Wystarczył tel. na 112 i już lecieli chłopaki od Wolbromia
    zatrzymali go przed Olkuszem , ja wtedy grzecznie zjechałem i
    powiedziałem miśkom że jakby co to mogę świadczyć. Zapytał tylko czy jak
    będzie potrzeba to się pofatyguję do tutejszego sądu, powiedziałem nie
    ma sprawy. Ale koleś przyjął mandat bez mrugnięcia okiem. Dlaczego o tym
    piszę ano dla tego że w takich sytuacjach trzeba reagować nawet jak to
    mi się nie przytrafiła taka niebezpieczna sytuacja. Naprawdę wystarczy
    żeby ktoś z tej kolumny zadzwonił na 112 + do tego @tomasz i miśki się
    puszczą za takim gnojem.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 42. Data: 2011-09-09 08:21:05
    Od: "White Power " <l...@W...gazeta.pl>

    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > http://www.tinyurl.pl?aq9Rr47W

    Ja w takich przypadkach zawracam i gonie pacjenta. Już było takich dwóch co w trąbę
    dostało, a mandaty to ich nic nie nauczą.

  • 43. Data: 2011-09-09 08:35:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-08 23:05, Ukaniu pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg"<f...@p...com> napisał w wiadomości
    >
    > Stara Gwardia powinna stworzyć coś na kształt tego z dowciu o komiwojażerach
    > w USA...
    > Zakładający flejm napisze A34... a póżniej juz z górki B32, CF5....
    > LOL
    > Tylko trzeba by urządzić głosowanie czy drzewa przy drodze, czy rowerzyści
    > na jezdniach, czy bezpieczna prękość, czy co tam jeszcze będzie A1 :-)

    :)

  • 44. Data: 2011-09-09 09:12:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-08 23:21, megrims pisze:
    (...)
    > Zdaje się, ze za mało precyzyjnie się wypowiedziałeś. ;)

    Obawiam się, że rzeczywistość jest inna, a do tego nie
    zauważyłeś ironii na samym początku.

    > Napisałeś, że było. Miałeś być może na myśli że było na
    > PMS, ale tego nie zaznaczyłeś.

    Tak, napisałem że było. Było na PMS, było na Discovery,
    było w rzeczywistości i w ogóle było. Jakoś to ludzi
    nie wyleczyło z "szybkiej i bezpiecznej" jazdy i trup się
    się ścielił gęsto. Ba, wprowadzenie badań technicznych
    dla pojazdów to było ograniczanie wolności obywatelskiej.

  • 45. Data: 2011-09-09 09:36:39
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-08 23:59, Tomasz Pyra pisze:

    > Nie dość że idiota, to jeszcze miernota.
    > Po pierwsze jak już widział filmującego to jeszcze mógł wycofać się z
    > wyprzedzania, po drugie nie potrafił nawet przysunąć się do wyprzedzanej
    > ciężarówki żeby zrobić miejsce.

    Miernota to ten co nagrywał. Widzi gościa jadącego na czołówkę, to
    zamiast zjechać, czeka do ostatniej chwili na jakiś głupawy manewr.

    A swoją drogą mam nadzieję, że Maślągo-podobni fani FR dostrzegają w tym
    efekty swoich głupawych teorii.

    A.

  • 46. Data: 2011-09-09 09:51:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał
    > Jak ludzie chcą jeździć szybko i bezpiecznie to:
    > - wywalamy pasy bezpieczeństwa
    > - wywalamy poduszki powietrzne
    > - zbiornik z paliwem montujemy w miejscu przedniego zderzaka
    > - zamiast poduszki powietrznej montujemy pręt stalowy
    > zaostrzony o długości 20 cm.
    >
    > gwarantuje, ze wszyscy by bardzo powili jeździli

    Pomysl troche.
    Kiedys nie bylo pasow, nie bylo poduszek, zbiornik .. w trabantach
    byl z przodu.
    I co ? I nic, ludzie tez jezdzili tak szybko jak mogli, tylko ofiar
    bylo wiecej.

    W Austrii przez ostatnie 20 lat ofiar smiertelnych zmniejszylo sie
    2 czy 3 razy.
    Ciekawe czemu - raczej stabilny kraj. Chyba nie z powodu autostrad.

    Fotoradary, inzynierowie ruchu, czy samochody teraz jednak lepsze ?
    No, u nich ponoc byl zwyczaj nie zapinania pasow, ktory stopniowo
    zwalczano.

    J.

  • 47. Data: 2011-09-09 09:53:27
    Od: "PH" <P...@p...news>

    > Musi, ze to byl motocyklista w samochodzie. Kierowcy samochodow tak nie
    > jezdza.

    a ty wypadłeś położenj przy porodzie na podłogę czy żona zdradziła Cię z
    tabunem motocyklistów?

  • 48. Data: 2011-09-09 09:54:41
    Od: "PH" <P...@p...news>

    > Nie doczytales do konca? Pytanie bylo powiazane z tym co ponizej...

    > To dlaczego wmawiasz mi, ze dziele?

    > No bo jezdza szybciej to jest fakt a jak juz mowilem z faktami sie nie
    > dyskutuje. O swiatelku i motocykliscie nie pisalem nic, o nic obowiazku
    > jazdy na swiatlach nie obwinialem. Jedynie stwierdzilem, ze liczba
    > wypadkow z udzialem motocykli wzrosla. Wiec skoncz ta swoja demagogie.

    to sprawdź jeszcze jaki jest stosunek liczby wypadków z udziałem
    motocyklistów do wypadków spowodowanych przez motocyklistów
    i wtedy skończ demagogię

  • 49. Data: 2011-09-09 10:07:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Niestety, niezbyt dobry nadzór na ruchem oraz niewielkie
    > konsekwencje
    > takich zachowań prowadzą do tego, że ich nie ubywa. [....]
    > Policja pojawia się sporadycznie i dopiero wtedy jest
    > zdziwienie, że jak to???
    > O numerach podobnych do tego co tu przytoczyłeś nawet nie wspomnę
    > - przykład powrotu z urlopu. [....]

    Arturze, ale czy to aby na pewno tak ?
    Ty ustapiles, ale kiedys przeciez sie nadzieja na kogos z mniejsza
    ochota, albo na tira, ktory nawet nie bedzie mial gdzie zjechac. I
    sie naucza.
    Tylko ze jesli oni tak zawsze to juz dawno powinni sie nauczyc.

    Wiec moze takie zachowania nawet u tych idiotow sa sporadyczne ?

    A ten filmik ... kierowca znakomicie zareagowal ... zbyt
    znakomicie. Trawa zielona, samochody piekne - nie jest to jakas
    radosna tworczosc grafikow z TVN ?

    Choc tegoroczny urlop ... no, trafil sie jeden taki co sie wcisnal
    skosem miedzy mnie a wyprzedzany pojazd, prawie tak jak tu niedawno
    byl filmik pokazywany. Tylko on to zrobil z wiekszym wyczuciem i
    nie skrobalem barierki :-)
    No ale to jeden.

    J.

  • 50. Data: 2011-09-09 10:09:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:36946766.20110908222952@pik-net.pl...
    > Hello Marek,
    > Policja miałaby kłopot ale sąd może uznać taki dowód.

    Policja zasadniczo nie mialaby zadnego klopotu.
    "Czy przyznaje sie pan do popelnienia tego wykroczenia i przyjmuje
    mandat na kwote 1xxx zl czy mamy skierowac sprawe do sadu ?"

    J.