    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tak wiem znow nie bylo AC bo sie nie oplaca
    Date: Fri, 8 Jun 2018 22:12:38 +0200

    W dniu 2018-06-08 o 17:22, nadir pisze:

    > Ale kumulacja, że ścigany nie wie, że go ścigają oraz rozpieprzenie
    > radiowozu w drobny mak zdarza się rzadko. No ale jak się zdarzy, to
    > wtedy wkraczają prawnicy obu towarzystw ubezpieczeniowych. Pewnie żaden
    > nie będzie chciał płacić, może nawet sprawa zakończy się w sądzie za
    > 5-10 lat? Tylko, to akurat żadna nowość w naszym kraju.

    I dlatego zapis o automatycznej winie ściganego jest bzdurą.
    Jak już ten radiowóz rozwalą to sąd niech sobie ustala czy
    policjant powinien zapierdalać dwieście na godzinę ryzykując
    życie setek postronnych osób tylko po to aby osobiście zatrzymać
    kogoś kto przejechał na czerwonym lub nie zatrzymał się na strzałce
    w prawo.