  • 81. Data: 2015-01-19 15:48:02
    Temat: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup

    >Mam wrazenie ze jednak chodzilo o "objechanie maruderow" i zjazd
    >w prawo. Gdyby chcial jechac prosto to raczej by kontrowal albo robil
    >cokolwiek przeciwnego niz zaciesnienie zakretu i krecenie w feralna,
    >prawa strone. Tak ze wowczas moim zdaniem predzej skonczylby na
    >barierkach po swojej lewej stronie.

    Mozliwe, ale do zjazdu jeszcze imo z 200m (chyba ze nie miejscowy i
    nie wiedzial).
    Ale zakret tam akurat byl, gdyby sie w nim poslizgnal tyl to wlasnie
    by tak wygladalo ...

    Usiluje sie dopatrzec uszkodzen wraku - na 9-tym zdjeciu chyba widac
    lewe drzwi wklinowane w samochod - i to gdzies do polowy.
    Nie mial szans.

    J.

  • 82. Data: 2015-01-19 16:36:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pawel O'Pajak wrote:

    > Powitanko,

    > A przy jakiej predkosci przywalenie w drzewo/slup jest w/g Ciebie
    > bezpieczne?

    > Watpie, czy wspolczesne brukowanym drogom samochody osiagaly 100km/h.

    nawet przed wojną
    https://pl.wikipedia.org/wiki/CWS_T-1#Silniki_T-8_i_
    T-4
    albo i po
    https://pl.wikipedia.org/wiki/FSO_Warszawa#Warszawa_
    M-20
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Syrena_%28samoch%C3%B3
    d%29#Syrena_101

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2015-01-19 17:00:15
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2015-01-18 o 12:04, spider pisze:
    > Ku przestrodze zapierdalaczom:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=yS5PpL3db2U
    >
    > http://katowice.naszemiasto.pl/artykul/chorzow-smier
    telny-wypadek-na-dts-policja-opublikowala-film,26806
    60,artgal,t,id,tm.html

    https://www.youtube.com/watch?v=K5OgxvnWLu8

    Temu też się śpieszyło do zjazdu?
    Również zjazd i dzwon tyle że starszy jeździec, bariery i chłop żyje, z
    tego co piszą w sieci to zasłabł. Młody jeździec z durnie opisanego
    filmu "Tak mu się spieszyło do zjazdu" nie ma jak się obronić.

    Zesrany TV i badziewiaste portale;/ Sraka płynąca strumieniem.

  • 84. Data: 2015-01-19 17:43:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <n...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > bosz, jeżdżę tamtędy co weekend kilka razy już z 6 lat i ani razu wypadku
    > nie widziałem ... więc to "co chwilę" chyba mało odpowiednie tu jest.

    Dokładnie.
    Korki się robią i owszem, ale na nie ma wpływu odległość zmiany pasa z
    lewego na prawy, tylko ilość samochodów, które chcą ten pas zmienić.
    Więc zwiększenie odległości nic tu nie zmieni.

    >poza tym sam zjazd ma z 400 metrów, trzeba być takim debilem co ten z
    >filmu, żeby tam coś sobie zrobić...

    Howgh !!!

  • 85. Data: 2015-01-19 17:47:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > W sensie, ze mozna odrobine wczesniej.

    I co to niby to da, skoro korek zaczyna się kilka km wcześniej?

    > Tak myslałem, ze Ty to jeden z tych powodujacych te korki.

    Wątpię, akurat zazwyczaj autostradę w tym miejscu przecinam tylko, bo leci
    500 m od mojej chaty, więc tylko słyszę na cb i widzę co się tam dzieje.
    A używam głównie w weekendy, gdy korków nie ma.

    > Nie, to nie jest problemem.

    Jest.
    Gdy się nie zostawia odstępu, to ciężko zjechać przed kawalkadę TIR-ów.
    Ten zjazd jest na tyle szybki, że przy przepisowym odstępie praktycznie
    zjeżdża się BEZ ZWALNIANIA, nawet z lewego pasa.

    > Tirom i tak nie podjezdza sie pod maske, nawet jak zostawia odpowiedni
    > odstep.

    Chyba że nie ma innego wyjścia, bo go nie zostawiają.

  • 86. Data: 2015-01-19 19:04:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Big Jack"

    > Zawsze zostawiam kogo cytuję

    Ale nie dajesz znaków cytowania przez co utrudniasz czytanie. A wracajac
    do "I będę użytkował aż mi się znudzi z powodów o które chodzi." to
    uważaj, bo przez Twoją niereformowalność komuś może się znudzić męczenie
    z Twoimi postami i będziesz pisał sobie, a muzom.
    ---
    A odczep Ty się ode mnie. Jak Ci nie pasuje jak cytuje najnowszy program
    Microsofta do niusów to do nich napisz.

  • 87. Data: 2015-01-19 19:11:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "MarcinJM"

    > To nie mój czytnik bym go naprawiał. Ja go tylko użytkuję.

    Ale koniecznie musisz tutaj?
    ---
    A gdzie ?

    "To nie moje gówno, ja je tylko na bucie przyniosłem"
    ---
    Niusy to gówno w którym się babrzemy.

  • 88. Data: 2015-01-19 19:29:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    re wrote:

    > A odczep Ty się ode mnie. Jak Ci nie pasuje jak cytuje najnowszy program
    > Microsofta do niusów to do nich napisz.

    ale to Ty go używasz. Jakoś inni korzystający nie mają z nim problemów.
    ergo to Ty jesteś do niego za głupi

  • 89. Data: 2015-01-19 19:31:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    > A odczep Ty się ode mnie. Jak Ci nie pasuje jak cytuje najnowszy program
    > Microsofta do niusów to do nich napisz.

    ale to Ty go używasz.
    ---
    A co można innego robić z programem do niusów ?

    Jakoś inni korzystający nie mają z nim problemów.
    ---
    Jak nie mają to w czym problem ?

    ergo to Ty jesteś do niego za głupi
    ---
    Ty jesteś głupszy

  • 90. Data: 2015-01-19 19:37:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > I co to niby to da, skoro korek zaczyna się kilka km wcześniej?

    Ale zaczyna sie od pierwszych 100 metrów.

    > Wątpię, akurat zazwyczaj autostradę w tym miejscu przecinam tylko, bo
    > leci 500 m od mojej chaty, więc tylko słyszę na cb i widzę co się tam
    > dzieje. A używam głównie w weekendy, gdy korków nie ma.

    Touwierz na słowo człowiekowi ktory czesto przejezdza tamtety 4 razy
    dziennie.
    Korki robia sie przez brak płynnej jazdy.
    Kierowcy jada do konca lewym pasem, po czym hamuja (blokujac tym samym
    płynny ruch na lewym pasie "na Warszawe") i wjezdzaja pod nos ciezarówkom
    powodując tym samym koniecznosc hamowania u ciezarówek, te jak wiadomo tak
    szybko sie z powrotem nei rozpedzaja i zatwardzenie gotowe.

> [...]
    > TIR-ów. Ten zjazd jest na tyle szybki, że przy przepisowym odstępie
    > praktycznie zjeżdża się BEZ ZWALNIANIA, nawet z lewego pasa.

    Bzdura - nigdy nie miałem problemu ze zmiana pasa z lewego na prawy.
    Natomiast z lewego sie nie zjezdza - widze, ze chetnie wyzywasz innych od
    melepetów a sam masz przyzwyczajenia melepety...

    > Chyba że nie ma innego wyjścia, bo go nie zostawiają.

    Nie podjezdza sie i koniec.
    Jest wiele innych miesc gdzie mozna wjechac na prawy pas. No chyba ze
    zjezdzasz na ostatnich 100 metrach i wyboru juz nie masz bo jak nie
    zjedziesz to przejedziesz zjazd.
    I przez takich ruch na zjezdzie Katowice sie blokuje.