  • 151. Data: 2015-01-23 13:54:46
    Temat: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
> [...]
    >jednopasmowych, dwukierunkowych, za to z ogromnymi poboczami po obu
    >stronach.
    >Tyle że ruch jest taki, iż samochód mijasz co kilka minut, nawet jak
    >taką drogą jedzie ślimacząca się ciężarówa, to po prostu bez zmiany
    >prędkości zjeżdżasz na przeciwny pas i wyprzedzasz, bo z przeciwka
    >nic nie jedzie.
    >Zdarzyła się nawet droga, na której przez 30 km nie było żadnego
    >zakrętu, droga prosta jak strzelił od linijki wytyczana, a od
    >horyzontu po horyzont byłem na niej sam (okolica Mahahual).

    W Polsce tez jeden prosty kawalek, 30 km nie ma ale kawalek jest.

    Tylko z jakis powodow jest to u nas zabronione ... czyzby jednak to
    wcale nie jest marzenie ?

    >Na naszych badziewiarskich pseudokrajówkach, przerobionych z byłych
    >wojewódzkich, trend jest dokładnie odwrotny, ruch wzrósł
    >kilkunastokrotnie, dróg nie przybyło, te drogi które były są coraz
    >węższe, bo je debile celowo zwężają, dwupasmowych jak na lekarstwo,
    >ale wszyscy za wszystko chcieliby winić kierowców.

    No bo oni Ci limity predkosci, fotoradary, uspokajacze ruchu, a Ty
    nadal pedzisz z nadmierna predkoscia :-P

    J.

  • 152. Data: 2015-01-23 14:26:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Friday, January 23, 2015, 1:54:46 PM, you wrote:

    > W Polsce tez jeden prosty kawalek, 30 km nie ma ale kawalek jest.

    Droga 414 od Przysieczy do Chrzelic - 12km prostej:
    https://www.google.pl/maps/@50.5169861,17.7914692,12
    z?hl=pl

    > Tylko z jakis powodow jest to u nas zabronione ... czyzby jednak to
    > wcale nie jest marzenie ?

    Luzie zasypiają z otwartymi oczami...

    > No bo oni Ci limity predkosci, fotoradary, uspokajacze ruchu, a Ty
    > nadal pedzisz z nadmierna predkoscia :-P

    Trollujesz :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 153. Data: 2015-01-23 15:26:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Jesli sie nie pomylilem a google nie klamie to od feralnego slupa do
    >poczatku linii ciaglej oddzielajacej pas zjazdu jest 80m

    Więc bliżej 50 niż 200.

    >Na ewentualny zjazd byla jeszcze masa czasu i miejsca - chyba ze go
    >nawigacja lub znaki zmylily.

    Nie ma czasu, bo jak jedzie szybko to jeszcze musi mieć sporo w miarę
    prostej drogi by wyhamować, tam jest potem ostry łuk.

    Znaki tam nie zmylają.

  • 154. Data: 2015-01-23 15:46:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > W Polsce tez jeden prosty kawalek, 30 km nie ma ale kawalek jest.

    DK 8 Wyszków - Ostrów Maz. 28.6km
    <http://osm.org/go/0O594p9--?m=>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 155. Data: 2015-01-23 16:19:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:

    >DK 8 Wyszków - Ostrów Maz. 28.6km
    >http://osm.org/go/0O594p9--?m=

    Dwa sasiednie tez niezgorsze.
    Ja myslalem o czyms innym, tak z grubsza miedzy Wroclawiem a Toruniem
    :-)

    Widac wiecej solidnych geometrow mielismy, nie to co u mnie na dolnym
    Slasku - te p* Niemce nie potrafily kawalka prostej drogi zrobic :-)

    J.

  • 156. Data: 2015-01-23 16:31:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Więc bliżej 50 niż 200.

    80 od slupa na ktorym sie rozbil, do miejca gdzie juz nalezaloby byc
    na skrajnym pasie.
    Dziwny manewr zaczal 100m+ wczesniej niz slup, wiec mamy blizej 200
    niz 50.
    A moze i dalej niz 200 ... a w razie czego to jest jeszcze ze 30m
    ciaglej linii, ktora mozna wykorzystac.

    >Nie ma czasu, bo jak jedzie szybko to jeszcze musi mieć sporo w miarę
    >prostej drogi by wyhamować, tam jest potem ostry łuk.

    Dawaj te droge, to ci pokaze ze nie taki ostry.
    Ale na suchym pokaze :-)

    >Znaki tam nie zmylają.

    No, nie pisze ze zjazd "200m", to moze mial falszywe wrazenie ze juz
    koniecznie teraz, nawet przed wiaduktem.

    Ale to mi wyglada bardziej na (nie)przypadkowy poslizg, niz na zjazd.

    J.

  • 157. Data: 2015-01-23 17:29:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

    >Ale to mi wyglada bardziej na (nie)przypadkowy poslizg, niz na zjazd.

    Czas do okulisty.

  • 158. Data: 2015-01-23 18:26:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Znaczy oba były płatne?

    Nie, bezplatne, ale spelnily prewencyjna role :-)

    >A nie lepiej kupić radyjko? Dzieki niemu mozna jezdzic bezpieczniej,
    >rozsadniej i taniej...

    To jeszcze nie te czasy byly ... radyjko ma tez swoje uciazliwosci, a
    yanosik coraz lepszy :-)

    >Ok, ale mówilismy o zjezdzaniu... a nie o zwalnianiu...

    Twardym trza byc, nie mietkim :-)
    Jak ci sie wbije w pamiec "wyprzedzac zawsze i wszedzie", to przed
    zjazdem nie jest inaczej :-)

    >Czyli innymi słowy bezmyslnosc? Chyba ze tak...

    Ciagle wiecej mamy kiepskich drog niz autostrad.

    >Oj, nie uogólniałbym.
    >Ale to nie ma znaczenia - przeciez 160 na autostradzie to nic
    >takiego.

    No i co - na kilometr przed zjazdem zwalniasz do 80 miedzy tiry ?

    No owszem, przy 160 to mozna i 2 km przed zjazdem na luz ... ale
    zobaczysz co bedzie jak sie przeliczysz i zwolnisz ponizej 100 za
    daleko :-)

    J.

  • 159. Data: 2015-01-23 19:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No owszem, przy 160 to mozna i 2 km przed zjazdem na luz ... ale
    > zobaczysz co bedzie jak sie przeliczysz i zwolnisz ponizej 100 za
    > daleko :-)

    Ze 160 to raczej max km...