    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tak-Tak vs Play
    Date: Thu, 04 Jun 2009 19:25:16 +0200

    In article <h08qsd$4t1$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    osiek <o...@g...pl> wrote:

    > Twoje wyliczenia sa niepełne.

    Ale to nie sa wyliczenia.
    Czy na prawde nie mozemy wspolnie uzupelnic tego porownania?
    Ja wpisalem to co sam znam.

    > Brakuje w nich: minut za przychodzące w
    > play, bonusów za doładowanie w play. Kiedyś w tak taku też był bonus za
    > przychodzące nie wiem jak teraz jest. Ale wszystko to znajdziesz na
    > stronach operatorów.

    Nie chce mi sie.
    Wpisalem, to co sam wiem. Mialem nadzieje ze efekt bedzie interesujacy.
    Ale chyba nikogo to nie interesuje. Jak na razie brak odpowiedzi na
    temat.

    > Ważniejsze od tego ile kosztuje minuta jest to , ile się wydaje na telefon.

    Ale tego mozna sie dowiedziec dopiero po przeniesieniu numeru i
    poczekaniu kilku miesiecy.

    > Jeśli chcesz naprawdę pomóc koledze poproś go o biling np z ostatnich
    > trzech szesciu miesiecy i policz gdzie bedzie taniej i o ile.

    Nie chce mi sie.
    Czy mozemy ograniczyc posty w tym watku do takich, ktore odpowiadaja na
    zadane przeze mnie pytania?

    TA