  • 31. Data: 2015-01-04 16:52:04
    Temat: Re: Tak-Tak
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:m8bmbv$7cv$1@node1.news.atman.pl...
    > () mam dostęp do netu niemal za free

    Mam nadzieję, że nie mówisz tutaj o Aero2 z Captcha? :-)

  • 32. Data: 2015-01-04 18:14:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" m8bnia$fsb$...@d...me

    > Mam nadzieję, że nie mówisz tutaj o Aero2 z Captcha? :-)

    Nie mówię i nie piszę o Aero2, co IMO jest oczywiste.

    Nie wspominam także o (równie korzystnej w tej materii)
    furze siana -- ograniczam się tutaj do tego, co daje
    niemal bezpłatny dostęp do internetu. :)

    Aero2 generuje problemy i pożera czas.

    Trzeba będzie wygospodarować czas i odesłać Solorzowi
    niepotrzebne SIMki, żądając zwrotu kaucji. 40 pln to
    sporo pieniędzy. Od ponad 6 lat na dostęp do netu
    wydałem mniej niż 400 pln, wliczając w to dwie
    kosztowne SIMki Aero2. (nie liczę urządzeń typu:
    notebook, netbook, smatfon czy tablet, choć tablet
    czy smartfon czasami pracują jako hotspoty)

    Zważywszy na zyski -- Aero2 jest jedną z moich najkosztowniejszych
    inwestycji związanych z moim dostępem do netu. :) Po wprowadzeniu
    kapci Aero2 stał się dla mnie bezużytecznym obciążeniem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2015-01-04 20:04:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Tomek" m8bd4f$in6$...@n...news.atman.pl

    > Dlatego właśnie:
    >
    > () mam 8 numerów komórkowych, które mnie niewiele kosztują

    a potrzebujesz tylko jednego z nich za 5% tego co płacisz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2015-01-04 22:04:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 Jan 2015 12:11:15 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > trzeba być skończonym d... by mieć taką taryfę

    Niekoniecznie, zycie jest bardziej skomplikowane ...

    J.

  • 35. Data: 2015-01-04 22:50:43
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 22:04, J.F. pisze:

    > Niekoniecznie, zycie jest bardziej skomplikowane ...
    >

    > J.

    Zaproponuj mamie przeniesienie numeru do www.klucz.net
    19gr/min. do wszystkich, rok wazne konto, pakiety minut po max. 12gr/min
    do wszystkich sieci.

  • 36. Data: 2015-01-04 23:05:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marcin N"

    > czyli nazwa uslugi wprowadza w blad bo nie oferuja "rocznej waznosci
    > konta"
    > tylko utrzymanie waznego konta z jakas tam data (kompletnie nieistotna
    > bo rownie
    > dobrze moze to byc i 10 lat do przodu) tak dlugo jak sie placi 3 pln
    > miesiecznie

    Widzę, że naprawdę trzeba wyjaśnić, o co w tej usłudze chodzi.
    Otóż: konto jest ważne przez rok od ostatniej rozmowy wykonanej przez
    telefon.

    Pod warunkiem, że za usługę "rok ważności" płacisz do miesiąc ok 3.50
    zł. Kiedyś była darmowa, ale Era sobie uświadomiła, że był to strzał w
    kolano i musiała się jakoś wycofać nie łamiąc umów.
    ---
    To mówi, że nie oferują rocznej ważności tylko miesięczną i wymagają
    przynajmniej corocznego korzystania. Zupełnie co innego.

  • 37. Data: 2015-01-04 23:06:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "xxx"

> [...]
    Zaproponuj mamie przeniesienie numeru do www.klucz.net
    19gr/min. do wszystkich, rok wazne konto, pakiety minut po max. 12gr/min
    A ten rok to ... trzeba codziennie wydawać 10zł ? :-)

  • 38. Data: 2015-01-05 00:11:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 Jan 2015 22:50:43 +0100, xxx napisał(a):
    > Zaproponuj mamie przeniesienie numeru do www.klucz.net
    > 19gr/min. do wszystkich, rok wazne konto, pakiety minut po max. 12gr/min
    > do wszystkich sieci.

    A gdzie to zapisane ?
    Bo w regulaminie wspomniany jest okres waznosci dla polaczen
    wychodzacych, tylko nie podany jaki, jest niejasne odeslanie do
    cennika.
    Cennika niemal nie ma, w tym co jest nic o waznosci nie pisze,
    doladowania nieopisane - czyli wielka amatorszczyzna :-)

    Ale za to tania ... za granice, bo w kraju najdrozej i ... tak sobie
    :-)

    J.

  • 39. Data: 2015-01-05 01:30:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 Jan 2015 16:36:48 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 111uu1u63wlxp.mc6b11a3fbx4$....@4...net

    > IMO skomplikowana jest ta oferta.

    Prosta jest - chcesz to masz, ale placisz :-)

    No i ona ma byc zniechecajaca, a nie nieskomplikowana :-)

    J.

  • 40. Data: 2015-01-05 16:24:45
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 5 Jan 2015 00:11:28 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >doladowania nieopisane - czyli wielka amatorszczyzna :-)
    >
    >Ale za to tania ... za granice, bo w kraju najdrozej i ... tak sobie

    Z tym kluczem to akurat prawda, każde doładowanie od 5zł przedłuża
    ważność o rok, czy jest to zapisane w regulaminie to nie wiem bo nie
    chce mi się sprawdzać ale mam kartę tej sieci i nic mi jeszcze nie
    zablokowali.
    Najśmieszniejsze jest to że w Polsce mam stawkę 29gr/min, a dzwoniąc
    do Wielkiej Brytanii płacę 15gr/min.