  • Data: 2015-01-05 21:38:39
    Temat: Re: Tak-Tak
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "masti" m8c2rs$etd$...@d...me

    > () VM lub Play zaliczają punkty PB tak, jak czyni to Orange?

    no tak. to najważniejszy argument. dostać 1zł premii za każde 1000zł
    wydanych

    > () VM zaliczy mi niewykorzystane w Plaju plny?

    i dlatego płacisz dalej za coś co jest Ci niepotrzebne?

    > () Orange lub Play (lub cokolwiek poza Orange) oferują lejki netowe?

    oczywiście

    > () Na jednym numerze będę miał kilka różnych numerów komórkowych?
    > (kilku różnych numerów komórkowych potrzebuję do obsługi kilku
    > różnych kont bankowych -- głównie do odbierania SMSów, ale nie
    > tylko do tego)

    i płacisz za to?

    > () Jakikolwiek op. poza Plusem i Plejem dawał jesienią ubr.
    > dostęp do netu w gołdapskim sanatorium pod granicą FR?

    przecież nie działało

    > Jeśli na powyższe pytania można dać jedynie odpowiedź
    > przeczącą -- raczej bez sensu pierdolisz. :)

    jesteś idealnym celem dla marketoidów. Łykasz wszystko jak pelikan

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?