  • 1. Data: 2011-02-20 18:20:27
    Temat: Tagan BZ PipeRock Series 800W
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    Witam
    W zasilaczu Tagan BZ PipeRock Series 800W nierstety glosno chodzi
    wentylator. Chce go podmienic na inny ale wg specyfikacji jest tam
    wentylator 135mm a takowego nie ma nigdzie.
    Wentylator ktory by mnie interesowal to np
    http://allegro.pl/wentylator-be-quiet-silent-wings-u
    sc-140-mm-i1458742651.html
    tylko ze on jest 140mm.
    Przerabial ktos temat i jest w stabnie mi odpowiediec czy on sie tam
    zmiesci? A jesli nie to jakiego szukac?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-02-20 18:57:20
    Temat: Re: Tagan BZ PipeRock Series 800W
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Tasiorsa"

> [...]
    sc-140-mm-i1458742651.html
    > tylko ze on jest 140mm.
    > Przerabial ktos temat i jest w stabnie mi odpowiediec czy on sie tam

    Rewelka. Zamontowałem taki onegdaj w modecomie vulkano i jest praktycznie
    bezgłośny.
    https://picasaweb.google.com/lespe.picasa/JakZrobicZ
    MCVolcano650CichyZasilacz?authkey=Gv1sRgCP-1_MT_h8vT
    SA&feat=directlink
    Zresztą z przodu i od zadka w obudowie też takie założyłem, tylko 120. W
    porównaniu do dwa razy drozszej noctuy, przy takich samych obrotach jest
    wg. mnie znacznie cichszy i ma większą kulturę pracy. Przez te giętkie i
    "poorane" łopatki nawet przy wysokich obrotach buczy jedynie basowo, co
    jest bardzo miłe dla ucha.
    Ale czy pasuje do twojego zasolacza nie wiem.
    Wejść wejdzie, najwyżej będziesz musiał nawiercić nowe otwory w obudowie
    zasilacza (i przerobić wtyczkę;)

    --
    LP