  • 1. Data: 2013-02-13 22:52:09
    Temat: Tabliczka z Androidem na pokładzie - dostęp do zasobów dzielonych w LAN z peceta
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ktoś mógłby mi jak krowie przy rowie wyłożyć jak zrobić taką rzecz:

    Scenariusz 1:
    - tabliczka androida w sieci LAN (przez wifi, ale to chyba wsio rawno)
    - pecet w tej samej sieci LAN
    - pecet ma napęd DVD z włożoną płytą DVD z jakimś filmem...
    - na tabliczce chcę ten film z DVD odtworzyć

    Scenariusz 2:
    - tak jak w scenariuszu 1 tylko że chcę film ściągnąć na tabliczkę
    - obejrzeć na tabliczce poza zasięgiem LAN, np. czekając na samolot

    Jak to zrobić? Co potrzebuję dociągnąć na tabliczkę aby poszło?

  • 2. Data: 2013-02-13 23:13:53
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 13 Feb 2013 15:52:09 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >- pecet w tej samej sieci LAN
    >- pecet ma napęd DVD z włożoną płytą DVD z jakimś filmem...
    >- na tabliczce chcę ten film z DVD odtworzyć

    do podlaczenia zdalnego, wlasnie w takim celu uzywam ES FIle Explorer.
    ale sa tez inne.

> [...]
    >- obejrzeć na tabliczce poza zasięgiem LAN, np. czekając na samolot
    >Jak to zrobić? Co potrzebuję dociągnąć na tabliczkę aby poszło?

    moze tez sciagnac. plus jakis player, ktory odtwarza standard, ktory
    sobie wybrales. <rs>

  • 3. Data: 2013-02-14 15:29:59
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 13.02.2013 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
> [...]
    > - pecet w tej samej sieci LAN
    > - pecet ma napęd DVD z włożoną płytą DVD z jakimś filmem...
    > - na tabliczce chcę ten film z DVD odtworzyć

    Udostępnić zasób z filmem w sieci lokalnej, Wejść jakimś filemanagerem
    na dany zasób, pacnąć i pojawi się lista playerów zgodnych z danym formatem
    pliku. Nie wiem czy jakiś player odtwarza DVD.

> [...]
    > - obejrzeć na tabliczce poza zasięgiem LAN, np. czekając na samolot
    >
    > Jak to zrobić? Co potrzebuję dociągnąć na tabliczkę aby poszło?

    Zgrać do jakiegoś "normalnego" formatu i kodeka, będzie mniejszy,
    wgrać sobie na tablet, może być po LAN. Nie zapomnieć zabrać tabletu na
    lotnisko.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2013-02-14 19:56:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rs wrote:

    > do podlaczenia zdalnego, wlasnie w takim celu uzywam ES FIle Explorer.
    > ale sa tez inne.

    tylko że ES File Explorer musi ten plik sciągnąć... :)

    jakoś nie znalazłem klienta sieciowego który by przyłączłą zasób sieciowy
    jako dysk do androida...

  • 5. Data: 2013-02-16 18:51:30
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 14 Feb 2013 19:56:55 +0100, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >tylko że ES File Explorer musi ten plik sciągnąć... :)

    nieprawda. mozna np. film ogladac z zasobu zdalnego, bez koniecznosci
    uprzedniego sciagniecia. robie to prawie codziennie.

    >jakoś nie znalazłem klienta sieciowego który by przyłączłą zasób sieciowy
    >jako dysk do androida...

    no to juz masz. skonfiguruj go tylko odpowiednio. <rs>

  • 6. Data: 2013-02-18 17:21:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rs wrote:

    > nieprawda. mozna np. film ogladac z zasobu zdalnego, bez koniecznosci
    > uprzedniego sciagniecia. robie to prawie codziennie.

    > no to juz masz. skonfiguruj go tylko odpowiednio. <rs>

    to musze jeszcze raz pogrzebać ale moje wstepne badania wskazują ne
    działanie takie jak opisałem.

  • 7. Data: 2013-02-18 20:29:55
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 18 Feb 2013 17:21:57 +0100, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >to musze jeszcze raz pogrzebać ale moje wstepne badania wskazują ne
    >działanie takie jak opisałem.

    pogrzeb, pogrzeb. uzywam tego rozwiazania juz od ponad roku, na
    telefonie i na tablecie. <rs>

  • 8. Data: 2013-02-19 20:31:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rs wrote:

    > pogrzeb, pogrzeb. uzywam tego rozwiazania juz od ponad roku, na
    > telefonie i na tablecie. <rs>

    dzieki... musze grzebnąć :)