  • 51. Data: 2010-04-25 09:57:00
    Temat: Re: Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
    Od: Darek S-ki <d...@g...com>

    On 22 Kwi, 18:10, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:
    [...]
    >     No to tego juz nie rozumiem, siebie sami nawzajem nie lubia ;P Inna
    > sprawa ze podlaskie poi reformie to sie mocno rozroslo.
    > Adam

    no wiesz... Suwalszczyzna - to nie Podlasie - tak samo Kurpie

    Darek S-ki

  • 52. Data: 2010-04-25 23:05:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 00:40:04 +0200, Wreith napisał(a):

    > -na trasie będzie cię gonił niczym policyjna Vectra, a w chwile po tym

    ...ta z Łomży? ;)

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 53. Data: 2010-04-25 23:05:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 21:52:15 +0200, PSYLO napisał(a):

    > A z kolei RZ nie ma żadnych kompleksów ;>

    I jedzie taś-taś-taś sybko, sybko, całe 40km/h lewym pasem.

  • 54. Data: 2010-04-25 23:06:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 09:32:30 +0200, PSYLO napisał(a):

    > Nie mam zielonego pojęcia o czym mówisz. Macie jakieś lokalne określenia
    > innych miast? Leczycie w ten sposób kompleksy? Gdzie to? ;>

    Oczywiście. Ale tylko Rzeszów jest Miastem Wielkiej Cipy :D

  • 55. Data: 2010-04-25 23:38:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Oczywiście. Ale tylko Rzeszów jest Miastem Wielkiej Cipy :D

    ;)

    http://images.google.pl/images?hl=pl&q=BY%C5%81E%C5%
    9A%20KIEDY%C5%9A%20W%20RZESZOWIE%20KOTKU&lr=&um=1&ie
    =UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi

    6008

  • 56. Data: 2010-04-25 23:40:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-04-22 18:51, marjan pisze:

    > RP nie lubi RZ ;>

    Już bardziej wkur*&^ają mnie RZE i RLE ...

    A na poważnie - białej gorączki dostaję jak widzę na drodze RP
    ... chyba, że jest to RP leasingowe, to wtedy już nie wiadomo
    czego się spodziewać, czy speede gonzalesa czy szybkich i
    wściekłych zapier*&^jących 3-go Maja, Grunwaldzką czy
    jagiellońską z pełną pi*&^dą, tj 20 w porywach do 30 km/h ...

    6008

  • 57. Data: 2010-04-26 13:50:26
    Od: Onufry Zagloba <z...@g...com>

    On 25 Kwi, 23:06, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > Oczywiście. Ale tylko Rzeszów jest Miastem Wielkiej Cipy :D

    I to ma być powód do wstydu? Rozumiem, że kolega wolałby
    wielkiego ...hmmm... zaganiacza?

    Dobrze, że homofobia nie jest modna ostatnimi czasy... :D

    Onufry Zagloba

  • 58. Data: 2010-04-27 01:04:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 04:50:26 -0700 (PDT), Onufry Zagloba napisał(a):

    > I to ma być powód do wstydu? Rozumiem, że kolega wolałby
    > wielkiego ...hmmm... zaganiacza?

    Nie, zdecydowanie wolę małe piczki, jakie można spotkac we Wrocławiu na
    rynku :D

  • 59. Data: 2010-04-27 22:20:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Nie, zdecydowanie wolę małe piczki, jakie można spotkac we Wrocławiu na
    > rynku :D

    Przepraszam bardzo, na Rynku i w jego okolicach, te małe co je można
    spotkać to krasnale. Weź kiedyś aparat w łapy, wykaz wszystkich
    istniejących figurek (tylko bez lokalizacji), a potem wytęż wzrok i
    szare komórki odnajdując i uwieczniając wszystkie. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 60. Data: 2010-04-28 12:59:21
    Od: Onufry Zagloba <z...@g...com>

    On 27 Kwi, 01:04, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Nie, zdecydowanie wolę małe piczki, jakie można spotkac we Wrocławiu na
    > rynku :D

    A zatem musiał mnie zmylić ton wypowiedzi.

    Tak swoją droga to za połączenie "małe" i "piczki" można dostać do 12
    lat. Jeśli się oczywiście skorzysta... Jeśli nie to na pewno można
    wzbudzić zainteresowanie władz.

    Onufry Zagloba