eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTablice informacyjne na przystankach tramwajowychRe: Tablice informacyjne na przystankach tramwajowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!feed.xsnews.nl!
    fbe002.ams.xsnews.nl!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 23 Dec 2015 13:33:26 +0100
    From: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.8.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tablice informacyjne na przystankach tramwajowych
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <n4rqfd$rrl$1@solani.org> <n4sfvo$san$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5672abb9$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <567356ac$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    <1vmw3sbfpybyw$.100e7qp6mrafy.dlg@40tude.net>
    <56748de1$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@h...linksys>
    <567a6bc3$0$694$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <567a9073$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <567a9073$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <567a9496$0$22821$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.157.107
    X-Trace: 1450874006 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22821 83.28.157.107:47684
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2719
    X-Received-Body-CRC: 1448130911
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:690758
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23.12.2015 o 13:15, JaNus pisze:

    > No z ust mi o wyjąłeś ;)
    > Bo w gospodarce maksymalnie wolno-rynkowej (której jestem gorącym
    > zwolennikiem!) jest jednak ten minus, że firma może klientów dymać, i
    > dopóki nie złamie prawa - to zyski będą płynąć, choć klienci zadowoleni
    > *nie* będą. A tak BTW.:
    > Jak ich zadowolić naj-bardziej? Sprzedawać świetny towar, za
    > symbolicznego $ !! No bo jak "darmo" - to zdaje się że gwarancja "nie
    > działa"... W każdym bądź razie replikuję koledze Czarkowi: jednak firma
    > wpierw *musi* patrzeć za tym "obrzydliwym" zyskiem, który jest *celem*,
    > natomiast zadawalanie nabywców jest tylko i wyłącznie *środkiem* do celu
    > osiągnięcia!
    >

    No chodziło o gospodarkę WOLNORYNKOWA, gdzie jest normalna konkurencja,
    a nie banany i ogórki o odpowiedniej krzywiźnie. Niektórzy klienci są
    zadowoleni jak dużo przepłacają, choćby za brylanty, nie zawsze ta cena
    musi być mała. To samo Apple, też drogie, a klient bierze mając wybór
    czegoś tańszego. Ten dzisiejszy szajs moim zdaniem na krótką metę jest,
    popatrz na wielkie firmy typu IBM, Sony, Toyota. One dorobiły się robiąc
    drogo i dobrze! A teraz schodzą pomału na psy.


    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: