eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTablice informacyjne na przystankach tramwajowychRe: Tablice informacyjne na przystankach tramwajowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!testfeeder.ecn
    gs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 23 Dec 2015 10:39:15 +0100
    From: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.8.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tablice informacyjne na przystankach tramwajowych
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <n4rqfd$rrl$1@solani.org> <n4sfvo$san$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5672abb9$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <567356ac$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    <1vmw3sbfpybyw$.100e7qp6mrafy.dlg@40tude.net>
    <56748de1$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@h...linksys>
    In-Reply-To: <o...@h...linksys>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 14
    Message-ID: <567a6bc3$0$694$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.157.107
    X-Trace: 1450863555 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 694 83.28.157.107:53449
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1703
    X-Received-Body-CRC: 1416759351
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:690743
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 22.12.2015 o 18:01, SW3 pisze:

    > Też nie.
    > Celem jest zysk. A że zysk można osiągnąć (uczciwie) tylko
    > produkując/robiąc coś za co ktoś inny będzie skłonny dobrowolnie
    > zapłacić no to gotowe buty są jednym z możliwych środków.
    >

    Mnie na wykładzie z ekonomii mówiono, że celem jest ZADOWOLONY KLIENT.
    Jak klient zadowolony, to i zysk jest. To na poważnie było.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: