  • Data: 2013-08-23 22:16:54
    Temat: Re: Tablet z obsługą plików FAT i FAT32
    Od: doomx <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-23 16:10, animka pisze:

    > To taki tablet:
    > http://tanio.net/tablet-goclever-m813g.html

    Nie bardzo wiem, co autor miał na myśli pisząc: "Obsługiwane pliki
    systemowe: FAT, FAT32". To są systemy plików, a nie formaty plików.
    Właściwie jak ten system by działał, gdyby nie obsługiwał własnych
    plików systemowych? Myślę, że to wina byle jakiego tłumaczenia. Autorowi
    pewnie chodziło o to, że tablet obsługuje wymienione systemy plików,
    więc jak podłączysz tak sformatowany pendrive, to będzie chodzić. Jednak
    to nie nowość i nie jest niczym szczególnym. Jak przeczytałem na jednym
    z forów, Microsoft każe sobie płacić duże pieniądze za możliwość obsługi
    NTFS, więc jego natywna obsługa praktycznie nie istnieje.