  • Data: 2013-08-24 15:36:11
    Temat: Re: Tablet z obsługą plików FAT i FAT32
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-24 09:06, JoteR pisze:

    > Pobaw się nim i odeślij z tytułu niezgodności z umową.
    > Chyba, że zacny sprzedawca sam montuje w nim odbiornik FM.
    > Może kosztem matrycy, która wg producenta ma 8 " i 1024x768,
    > http://www.goclever.com/pl/produkty,c1/tablety,c5/ta
    b-m813g,a126.html#specification
    > a zacny sprzedawca przykraja ją do 7 " i 1024x600. Taki alchemik ;->
    > O rozbieżności w fizycznych wymiarach już nie wspomnę - Ty na pewno wiesz,
    > co kupiłaś?

    Może to 7-mka sprzedawana jako 8-mka.
    Wczoraj robilam przymiarkę do mojego tabletu7 i może 2 mm różnicy w
    rozmiarach! I to mi się niespodobało. Na zdjęciach wygląda jakby był
    szerszy, ale to złudzenie. Jak chcialam kupić 731g to raptem zabrakło
    (komputronik to świnia). Był już niedostepny we wszystkich sklepach ( w
    jakimś był, ale dużo droższy). Wczoraj patrzę, a w wielu sklepach już
    jest ten m731g, ale już z wyższą ceną ok. 50 zł, a 831g w sklepie w
    którym kupiłam wczoraj już podskoczył na cenie tez o jakieś 50 zł. (Cena
    u nas!683,00 zł)
    Z opisu:
    Rozdzielczość: LCD IPS 1024x768 (nie wiem co to jest ten IPS)
    Wbudowany dysk: 4 ( nie rozumiem, czy to znaczy, że dysk 4 GB?)
    Pamięc operacyjna: 1 (znowu nie wiadomo co, ile)
    Jeszcze ciekawostka: m731g ma slot na 2 karty SIM, a m831g ma slot na
    tylko jedną kartę SIM.
    W opisie nic o odbiorniku FM nie ma, czyli radia nie ma, a jednak szkoda.

    --
    animka