  • Data: 2015-01-31 01:40:52
    Temat: Re: Tablet z GPS bez GSM jako nawigacja samochodowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:magikr$hb$1@dont-email.me...
    > "MichaelData(R)" <s...@o...com> wrote in message

    > Tak, to by było wystarczające rozwiązanie. Dzięki za pomysł.

    Jeszcze jedno mi przychodzi do głowy pytanie: jak z temperaturą?
    Przecież taki typowy tablet nie jest przystosowany do pracy
    w "samochodowych" temperaturach - chyba trzeba będzie
    go jednak z auta wyjmować i przynosić ze sobą z domu...
    Bo po całej nocy na dużym mrozie zanim się nagrzeje i da
    rady odpalić albo w lecie na upale - chyba zły pomysł...

    Jakiego 9" tableta Ty masz na stałe zamontowanego?
    Jak ten Twój znosi temperatury, Tom N?