  • 1. Data: 2012-12-23 17:31:19
    Temat: Tablet (większy) z dobrym UI.
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Witam,

    Myślę o zakupie tabletu jako domowego narzędzia dostępu do internetu
    (nie do pracy). Zakładam, że będzie głównie wykorzystywany do
    przeglądania internetu i jako pilot RTV.
    Ponieważ nie cierpię maleństw (mimo że paluchy mam przeciętne, ciężko
    korzysta mi się np. z małych smartfonów) szukam tabletu o rozmiarach
    minimum iPada czyli >= 9,7. To co dla mnie ma najwyższe znaczenie:

    -bardzo dobrej jakości "dotyk" na ekranie
    -przyzwoita rozdzielczość ekranu, min 1200x800
    -dobra responsywność UI
    -dostępne oprogramowanie do sterowania RTV/DLNA itd.
    -przyzwoity ciężar
    -przyzwoita obudowa

    To na czym mi nie zależy (ponieważ nie planuję używać go poza domem):
    -wbudowany modem
    -gry
    -wyjścia hdmi

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-12-23 17:50:15
    Temat: Re: Tablet (większy) z dobrym UI.
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Piotr Rezmer napisał:
> [...]
    > -przyzwoity ciężar
    > -przyzwoita obudowa
    >
    > To na czym mi nie zależy (ponieważ nie planuję używać go poza domem):

    jesli NExus 10 jest zrobiony tak jak nexus 7 - to chyba powiem: nexus 10 :)

  • 3. Data: 2012-12-23 18:27:21
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Myślę o zakupie tabletu jako domowego narzędzia dostępu do internetu (nie
    > do pracy).

    Kiedy ta grupa zmieniła nazwę na pl.misc.tablety?

  • 4. Data: 2012-12-23 18:46:11
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 23.12.2012 17:31, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    > -przyzwoita rozdzielczość ekranu, min 1200x800
    > -dobra responsywność UI
    > -dostępne oprogramowanie do sterowania RTV/DLNA itd.
    ciężko będziesz miał. 10 cali - dostaniesz. ale responsywność zmniejsza
    android 4, który jest obowiązującym w dzisiejszych czasach. pytanie co
    jest zadowalającym poziomem. Windows mobile widziałeś? Każdy tablet w
    porównaniu z WM jest bardziej responsywny.
    Za 3-4 stówy dostaneisz coś co dobre nie jest, ale robi to do czego
    zostało stworzone. potem jest... brak sprzętu potem zaczynają się drogie
    produkty marnych firm i mocne używki tych bardziej znanych. Napisz ile
    chcesz na tableta wydać.

    ToMasz

    PS tabletowców z grupy pctowej tez gonią....

  • 5. Data: 2012-12-23 19:15:56
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Iksiński napisał:

    > Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy ta grupa zmieniła nazwę na pl.misc.tablety?

    OD kiedy z Pecet wyganiaja na GSM kazdego pytajacego o tablety ;)

  • 6. Data: 2012-12-23 19:37:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Dec 2012 19:15:56 +0100, Mr Misio napisał(a):

    > OD kiedy z Pecet wyganiaja na GSM kazdego pytajacego o tablety ;)

    A wyganiaja ? Niektore tablety to w zasadzie pecety :-)

    Tym niemniej .. odkad telefon stal sie smartfonem, czyli malym tabletem ...

    J.

  • 7. Data: 2012-12-23 19:47:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 23 Dec 2012 19:37:06 +0100, J.F. napisał(a):

    > A wyganiaja ? Niektore tablety to w zasadzie pecety :-)
    >
    > Tym niemniej .. odkad telefon stal sie smartfonem, czyli malym tabletem ...

    Proponuję kompromis - dopuszczalne są tylko tablety z czyge :-)
    Czyli ten z wątku się nie łapie. Sugeruję pl.comp.sys.palmtop - odpowiedzi
    może nie będzie wiele, za to nie bardzo ma tam kto wyganiać, hi hi...
    No i w zasadzie spełnia wymogi tematyki grupy, tablet to współczesny
    palmtop. Pi razy drzwi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 8. Data: 2012-12-23 20:41:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Dec 2012 18:47:34 +0000, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > może nie będzie wiele, za to nie bardzo ma tam kto wyganiać, hi hi...
    > No i w zasadzie spełnia wymogi tematyki grupy, tablet to współczesny

    No wlasnie - odpowiedzi nie bedzie wiele.
    A tu ktos moze jednak cos poleci z wlasnego doswiadczenia.

    P.S. Rozdzielczosc Nx800 ... nawet w notebookach czesto jest tylko x768.

    J.

  • 9. Data: 2012-12-23 20:53:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 23 Dec 2012 20:41:29 +0100, J.F. napisał(a):

    > P.S. Rozdzielczosc Nx800 ... nawet w notebookach czesto jest tylko x768.

    Rozdzielczość kosztuje - 720 wystarcza do reklamowania jako ekran HD. 87%
    gospodyń z Gdańska i tak nie zobaczy różnicy.

  • 10. Data: 2012-12-23 21:49:38
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > jest zadowalającym poziomem. Windows mobile widziałeś? Każdy tablet w
    > porównaniu z WM jest bardziej responsywny.
    Dla mnie drugim biegunem responsywności (czyli przykładem słabizny) jest
    telefon samsung wave 5330. Po naciśnięciu przycisku odbierz, mijają
    chyba z dwie sekundy zanim nastąpi zestawienie połączenia, przez co
    muszę powtarzać przywitanie :)

> [...]
    > zostało stworzone. potem jest... brak sprzętu potem zaczynają się drogie
    > produkty marnych firm i mocne używki tych bardziej znanych. Napisz ile

    Myślę, że góra 1500-1600zł. Nie spodziewam się że można wyprodukować
    dobre urządzenie za 399zł :). Nie zależy mi na dopinaniu np. klawiatury
    (jak to jest w Asusie transformerze), dla mnie najważniejszy jest
    interfejs dotykowy. Chyba że pojawią się na rynku tablety sterowane
    wzrokiem lub jakieś inne manipulatory.

    --
    pozdrawiam
    Piotr