  • Data: 2013-01-11 11:35:08
    Temat: Re: Tablet (większy) z dobrym UI.
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Rezmer pisze:

    > Myślę o zakupie tabletu jako domowego narzędzia dostępu do internetu
    > (nie do pracy). Zakładam, że będzie głównie wykorzystywany do
    > przeglądania internetu i jako pilot RTV.

    Kilka dni temu przyglądałem się W euro agd tabletom w ok 10 cali:
    Kiano
    Asus 300FT
    Galaxy Tab 2
    Ipad 2

    Kiano znów nie zachwycił. Słabej jakości wyświetlacz, słabo działający dotyk
    Asus 300FT pozytywnie zaskoczył jeśli chodzi o ekran. Dobry obraz, kąty,
    dobrze działający dotyk. Cena W promocji 1300zł. Prawie tak dobry jak
    iPad (przynajmniej jeśli urządzenia nie leżą obok siebie, nie widać by
    Asus był jakoś istotnie gorszy).
    Galaxy Tab - tutaj niestety gorzej niż w przypadku Asusa, wyraźnie
    słabszy wyświetlacz i trochę jakby gorsza responsywność na dotyk UI.

    Także w kategorii tabletów na androidzie na czoło wysuwa się Asus 300FT,
    choć różnica w cenie pomiędzy nim a najtańszym ipadem 3 jest już
    nieduża. Asus w cenie 1300 jest w wersji bez stacji dokującej jednak na
    tej mi zupełnie nie zależy

    To co mnie "bulwersuje" to jakość klawiatury w stacji dokującej.
    Używałem krótko właśnie Asusa transformera z zeszłego roku i stwierdzam
    że ergonomia klawiatury jest fatalna. Klawisze wyspowe, bez
    jakiegokolwiek wyczucia punktu zadziałania. Rozkład/rozmiar klawiszy też
    jakiś inny - nie byłem w stanie pisać bezwzrokowo. Generalnie nie ma
    istotnej przewagi taka klawiatura nad ekranową, no może oprócz tego że z
    ekranowej zwykle korzystamy jedną ręką (drugą trzymamy tablet) a tu
    możemy użyć obu. Generalnie klawiatura w stacji dokującej wypada gorzej
    niż wysuwana klawiatura w moim Samsungu Wave 5330.

    --
    pozdrawiam
    Piotr