  • Data: 2012-12-30 21:41:30
    Temat: Re: Tablet (większy) z dobrym UI.
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor pisze:

    > moze sony tablet S
    > http://www.sony.pl/product/sony-tablet-s/tab/editori
    alarticle2

    > ma imho bardzo dobry ekran, ma w standardzie soft do sterowania sprzętem
    > przez IR, jest ładny.

    Dzisiaj oglądałem ten model, ale tylko w pewnym stopniu, tzn (nie
    włączony - brak zasilania + brak dostępu do internetu). Natomiast to co
    mogę powiedzieć, to potwierdzić że jest bardzo wrażliwy na zarysowania,
    z wystawionych modeli wyglądał na najbardziej zużyty. W lepszym stanie
    były nawet obudowy urządzeń z dolnej półki (Kiano, Prestigio)

    Przy okazji próbowałem sprawdzić jak zachowuje się tablet (Kiano Pro
    dual) oparty o Rockchip RK3066. Jest to ponoć dość udany procesor
    (stosowany w Modecom 9702 aka California Access MM1001) oferujący niezłą
    wydajność. Trudno jednak było to sprawdzić bez dostępu do internetu. To
    co mnie jednak zmartwiło to słaba reakcja na dotyk. Czasami musiałem
    kilkakrotnie naciskać (i pogłębiać nacisk) ikonkę by zaliczyć
    kliknięcie. Przy czym ja to raczej wysuszony jestem, ale wolałbym nie
    musieć ślinić palca przy obsłudze tabletu.

    --
    pozdrawiam
    Piotr