  • 41. Data: 2014-01-14 22:52:17
    Temat: Re: Tablet w roli GPS
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:lb3su4$vld$1@node1.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Mam dokładnie odwrotne odczucia.

    Być może niepracyzyjnie się wyraziłem. Obie można zmieniać, zapodając
    odpowiedni "branding", skórki i "themy", tj. podmieniając odpowiednie
    pliki i grzebiąc w sys.txt. Primo pozwala jednak zmienić o wiele więcej
    z poziomu samej aplikacji, bez grzebania w plikach konfiguracyjnych. Do
    tego, duże znaczenie ma, co producent w konkretnej implementacji sobie
    wymyślił - igo instalowane na pioneerach wygląda zupełnie inaczej niż
    ten sam numer wersji na navroad itp. Moja uwaga dotyczyła wersji
    "gołych", tj. ze standartem.

    W każdym razie, ja nie zmieniam, przynajmniej w najbliższym czasie, a
    jak się pojawi w wersji na androida z możliwością zakupu bez urządzenia,
    to z pewnością kupię.

    --
    Yogi(n)

  • 42. Data: 2014-01-14 22:54:21
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:lb3t1h$voi$1@node1.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Mnóstwo urządzeń ma I-go na pokładzie.
    > Nawet samochodowe nawigacje, np. w Dacii czy Renault.
    >
    > Tyle że mają feler, zainstalowali badziewne mapy Navteqa, z którymi
    > nie da się jeździć.
    > A ja przyzwyczajony do porządnych TeleAtlasów muszę cierpieć dopóki
    > cracka nie zapodam......

    A na czym polega badziewność Navteca? Pytam poważnie, nigdy nie
    wgrywałem innych jak ichnie (i nie znam przewagi TeleAtlasa).

    --
    Yogi(n)

  • 43. Data: 2014-01-14 23:16:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > pliki i grzebiąc w sys.txt. Primo pozwala jednak zmienić o wiele więcej z
    > poziomu samej aplikacji, bez grzebania w plikach konfiguracyjnych.

    No właśnie co do tego mam wątpliwości.
    Ale porównuję I-go 8.3 na Win Mobile 5 do Primo z Androida, może to ta
    wersja jest obcięta.

  • 44. Data: 2014-01-14 23:18:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości grup

    > A na czym polega badziewność Navteca? Pytam poważnie, nigdy nie wgrywałem
    > innych jak ichnie (i nie znam przewagi TeleAtlasa).

    Często nie odróżnia drogi gruntowej od asfaltowej (w obie strony), nie ma
    wielu zakazów skrętów, onegdaj kazał mi nawet z wiaduktu skakać.
    Ogólnie badziew i tyle.
    Przez ostatnie 5 lat nie znalazłem w TA tyle błędów co w Navtequ w tydzień.
    A niby mapy najnowsze.

  • 45. Data: 2014-01-15 13:23:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Jan 2014 22:54:21 +0100, w
    <52d5b202$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    napisał(-a):

    > A na czym polega badziewność Navteca? Pytam poważnie, nigdy nie
    > wgrywałem innych jak ichnie (i nie znam przewagi TeleAtlasa).

    Na niczym. Są dobre i mają na pewno więcej dróg niż Teleatlas.
    Problem w tym, że crackowane mapy na Navteqa nie mają blokad (źle scrakowane).
    Teleatlas prowadzi wtedy lepiej, bo po prostu tam połowy dróg nie ma...

  • 46. Data: 2014-01-15 22:58:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2014-01-13 12:51, J.F pisze:
    > A te dobre nawigacje to ktore ?
    > Bo opinie Trybuna w sporej czesci potwierdzam, tylko jedna uwaga -
    > za 1xx zl mamy zazwyczaj prosty program, tylko na Polske, i cene
    > upgrade warto sprawdzic.

    >Prosty, i o taki właśnie chodzi. Gdy jakąś rozbudowaną krowę
    >zainstalować na urządzeniu z prockiem 600Mhz i 64MB RAMu, to nie ma
    >siły - będą przycinki, zawieszenia czy resety.

    Automape uzywam na 64MB (win ce) a MHz ... nawet nie wiem ... 300, 400
    ?
    I zwiesza sie raz na pare tys km, przycinek raczej nie ma, ale jakies
    baboole w mapie i owszem - wtedy zmiana adresu o pare metrow potrafi
    pomoc.

    J.

  • 47. Data: 2014-01-15 23:12:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

> [...]
    > I zwiesza sie raz na pare tys km, przycinek raczej nie ma, ale jakies
    > baboole w mapie i owszem - wtedy zmiana adresu o pare metrow potrafi

    Chyba piszesz o wersji 5 Automałpy...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 48. Data: 2014-01-18 10:55:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Jan 2014 23:12:48 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F,
    > Chyba piszesz o wersji 5 Automałpy...

    6. Ale faktycznie, cos sie dzieje z 6.14, bo mi sie wlasnie zawiesila,
    poprzednie klopoty byly w grudniu ... cos za czesto.

    J.

  • 49. Data: 2014-01-18 12:32:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Saturday, January 18, 2014, 10:55:35 AM, you wrote:

    > 6. Ale faktycznie, cos sie dzieje z 6.14, bo mi sie wlasnie zawiesila,
    > poprzednie klopoty byly w grudniu ... cos za czesto.

    6 na moim starym Mio po prostu umiera. Czas oczekiwania na otwarcie
    menu jest rzędu minuty :(
    Sama nawigacja jakoś pełznie, dopóki się nie zawiesi. Ale to stary PDA
    jest. Wersja 5 śmigała przyzwoicie i szkoda, że nie ma do niej nowych map :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 50. Data: 2014-01-18 12:59:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jan 2014 12:32:27 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> [...]
    > menu jest rzędu minuty :(
    > Sama nawigacja jakoś pełznie, dopóki się nie zawiesi. Ale to stary PDA

    Do niedawna uzywalem jej na pierwszym wypuscie Biedronki, bodajze
    Akira 512, ktory to byl rok ... 2008 ?

    fakt ze te 64MB ram to na granicy ... tu male ekrany mam, na wiekszych
    moze juz czegos powaznie brakuje.

    Ale w Wince chyba nie ma jakis ambitnych zarzadzaczy pamiecia, wiec te
    minuty ... cos nie tak.
    Ponoc AM radzila w takich wypadkach sformatowac karte/urzadzenie i
    zainstalowac od nowa. Dziwne to dla mnie ... ale kto wie.

    J.