  • 31. Data: 2014-01-13 14:29:37
    Temat: Re: Tablet w roli GPS
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości
    On 2014-01-11 10:29, Yogi(n) wrote:

    >mam podobnie.
    >AM jeszcze zyje, bo jest miejsce na karcie, jednak z tych dwóch iGO i
    >AM zdecydowanie wolę iGO.

    Jak jest obecnie z iGO ?

    Bo na stronie ... tak jakby sprzedawali tylko na Apple.

    J.

  • 32. Data: 2014-01-13 14:54:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    > No, z ich aktualnoscia roznie bywa.
    > Np. AOW dodawali rok, ale jak dodali nawigacja jeszcze przez rok
    > omijala.

    Ale OAW powstała krótko po tym, jak zezwolili użytkownikom na edycję
    map na terenie Polski. Teraz aktualizacje idą szybciej.

    > No i on-line bywa czasem wada.

    Ale brak opłat bywa zaletą.

    > A potem jedna mowi w lewo, a druga w prawo :-)

    Kiedyś jechałem na dwie nawigacje - Goggle Maps i starą Automapę.
    Fajnie było :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2014-01-14 15:41:00
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-10 17:35, RadoslawF pisze:

    > Jakiś czas temu na pytanie o dobrą nawigację na Androida
    > odpowiedziano mi że nie ma. Niewykluczone że to się nie
    > zmieniło do dzisiaj. Urządzenia z Androidem kuszą wielkimi
    > ekranami co nie zawsze jest użyteczne ale ładnie wygląda
    > i dostępem do sieci co bywa bardzo użyteczne ale też bywa
    > kosztowne i denerwujące kiedy jakieś aplikacje go wymagają
    > i bez niego nie chcą działać.
    >

    > Pozdrawiam

    Tu już nawet nie tylko nawigacja GPS, ale nawet zwykłe programy, np.
    gry na Andku chodzą gorzej.
    No i nie przesadzaj z tą rzekomą użytecznością w nawigowaniu gdy się
    jest online i pobiera dane z netu. Pokazywane są standardowo korki w
    tych samych miejscach bez wzglęgdu czy w danym czasie dana ulica jest
    zakorkowana..

  • 34. Data: 2014-01-14 15:41:55
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-13 12:51, J.F pisze:

    > A te dobre nawigacje to ktore ?
    >
    > Bo opinie Trybuna w sporej czesci potwierdzam, tylko jedna uwaga - za
    > 1xx zl mamy zazwyczaj prosty program, tylko na Polske, i cene upgrade
    > warto sprawdzic.
    > No i wbudowana pamiec moze byc za mala na Europe.
    >
    > J.

    Prosty, i o taki właśnie chodzi. Gdy jakąś rozbudowaną krowę
    zainstalować na urządzeniu z prockiem 600Mhz i 64MB RAMu, to nie ma siły
    - będą przycinki, zawieszenia czy resety.

  • 35. Data: 2014-01-14 15:42:44
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-13 00:04, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com>

    > Też mnie to wzruszyło :-)

    Tak, I czasem Google może eis przydać, szczególnie gdy się jest za
    granicą, ale warunkiem może być tylko jedno - naprawdę nie ma się pod
    ręką żadnej alternatywy dla niej.

  • 36. Data: 2014-01-14 16:16:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Jan 2014 15:41:00 +0100, w <lb3i92$jr6$1@node1.news.atman.pl>, Trybun
    <Y...@y...com> napisał(-a):

> [...]
    > jest online i pobiera dane z netu. Pokazywane są standardowo korki w
    > tych samych miejscach bez wzglęgdu czy w danym czasie dana ulica jest

    Grubo przesadzasz.

  • 37. Data: 2014-01-14 16:56:47
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości
    > On 2014-01-11 10:29, Yogi(n) wrote:
    > iGO dostalem z licencja razem ze stacja multimedialna.
    > Aktualizowalem w okolicach czerwca zeszlego roku- ostatnie mapy jak
    > pamietam byly wowczas chyba z przelomu 2012/2013).

    Ja mam podobnie, tj IGo w wer. 8.3 na stacji, z licencją. Ale IGo Primo
    (używam tylko w wersji na androida) to inna aplikacja - bardziej
    przejrzysta, lepiej konfigurowalna. Mapy z połowy 2013 (śmigają na
    jednej i drugiej). Poszukaj Poland_83_NQ_2013.Q2_130718

    --
    Yogi(n)

  • 38. Data: 2014-01-14 17:03:33
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    >>> 8.3 na WinCe 6.0. Bardzo dobrze się spisuje, mapy navteca, żadnych

    > Jak jest obecnie z iGO ?
    >
    > Bo na stronie ... tak jakby sprzedawali tylko na Apple.

    W googleplayu jest izraelska, turecka, koreańska i indyjska. I estońska.
    W "podziemnym obiegu" bez problemu wiele innych wersji językowych. Nie
    rozumiem takiej polityki firmy, gdyby była w wersji płatnej, nawet za
    kwotę rzędu 100-150 zeta, to z pewnością wielu by kupiło, to naprawdę
    dobry produkt.

    --
    Yogi(n)

  • 39. Data: 2014-01-14 18:42:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >
    > Ja mam podobnie, tj IGo w wer. 8.3 na stacji, z licencją. Ale IGo Primo
    > (używam tylko w wersji na androida) to inna aplikacja - bardziej

    Mam dokładnie odwrotne odczucia.

  • 40. Data: 2014-01-14 18:44:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W googleplayu jest izraelska, turecka, koreańska i indyjska. I estońska. W
    > "podziemnym obiegu" bez problemu wiele innych wersji językowych.

    Mnóstwo urządzeń ma I-go na pokładzie.
    Nawet samochodowe nawigacje, np. w Dacii czy Renault.

    Tyle że mają feler, zainstalowali badziewne mapy Navteqa, z którymi nie da
    się jeździć.
    A ja przyzwyczajony do porządnych TeleAtlasów muszę cierpieć dopóki cracka
    nie zapodam......