  • Data: 2014-01-14 15:41:00
    Temat: Re: Tablet w roli GPS
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-10 17:35, RadoslawF pisze:

    > Jakiś czas temu na pytanie o dobrą nawigację na Androida
    > odpowiedziano mi że nie ma. Niewykluczone że to się nie
    > zmieniło do dzisiaj. Urządzenia z Androidem kuszą wielkimi
    > ekranami co nie zawsze jest użyteczne ale ładnie wygląda
    > i dostępem do sieci co bywa bardzo użyteczne ale też bywa
    > kosztowne i denerwujące kiedy jakieś aplikacje go wymagają
    > i bez niego nie chcą działać.
    >

    > Pozdrawiam

    Tu już nawet nie tylko nawigacja GPS, ale nawet zwykłe programy, np.
    gry na Andku chodzą gorzej.
    No i nie przesadzaj z tą rzekomą użytecznością w nawigowaniu gdy się
    jest online i pobiera dane z netu. Pokazywane są standardowo korki w
    tych samych miejscach bez wzglęgdu czy w danym czasie dana ulica jest
    zakorkowana..