  • 41. Data: 2014-04-16 21:11:50
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-16 16:30, J.F pisze:

    > Rzeklbym ze to rozdzielczosc jak najbardziej odpowiednia.
    > I tak wymaga skalowania czcionek lub lupy na 10" ekraniku.
    >
    > powiekszanie nic nie daje.

    Nic nie daje?
    Przesuń dwoma palcami w dwa rogi - górny i dolny (na skos), albo góra -dół.
    Wiadomości w telefonie nawet sobie powiększyłam i teraz nie muszę
    wytężac wzroku, żeby przeczytać.

    --
    animka

  • 42. Data: 2014-04-16 22:59:49
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Chcesz dobrze kupić -- to masz do wyboru Samsunga i Sony. :)
    > LG z jego IPS7 także odpada. :)

    A Nexus 10? :-)

  • 43. Data: 2014-04-16 23:34:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-15 12:27, Chris pisze:
    > atm nabazgrał(a):

    > Powiem ci że chyba do tej pory nic ręcznie nie przeżucałem między PC a
    > tabletem więc nie mam tego problemu :)

    Jeśli jest problem z przerzucaniem danych (nie mam i nie znam iPadów) -
    to może najprostszą metodą: przez kartę pamięci. Wgrać na PC co potrzeba
    na MicroSD i wrzucić ją do iPada.
    Tyle.
    Przynajmniej w Windows Mobile, Windows CE, linuksach czy innych Androidach.
    Problemy były tylko w niektórych Nokiach.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 44. Data: 2014-04-17 00:14:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jingiel" 534eef4b$0$2243$6...@n...neostrada.pl

    > A Nexus 10? :-)

    [nie a, ale the?...]

    Rozdzielczość imponująca, ale to nadal LCD, nie zaś superamoled.
    Niech wypowiedzą się ci, którzy mają -- lub choćby mieli
    w rękach przez chwilę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2014-04-17 00:16:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 534e861a$0$2156$6...@n...neostrada.pl

    > Prawdziwy dysk musi sie rozkrecic :-)

    Chyba nie aż kilkanaście sekund.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2014-04-17 00:17:20
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Przynajmniej w Windows Mobile, Windows CE, linuksach czy innych Androidach.
    > Problemy były tylko w niektórych Nokiach.

    Amen. Szkoda, ze Stefan o tym nie wiedzial ;]

  • 47. Data: 2014-04-17 00:44:13
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-17 00:17, atm pisze:

    > Amen. Szkoda, ze Stefan o tym nie wiedzial ;]

    Nie rozumiem?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 48. Data: 2014-04-17 00:54:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-04-16 15:31, atm pisze:

    > Nastepna rzecz to slaba rozdzielczosc w T100. Jak w przypadku smartfonow
    > ladowanie FullHD to kuriozum tak na ekranie 10" byloby to jak
    > najbardziej pożądane.

    Mi to absolutnie nie przeszkadza, tym bardziej, że na 15" lapciu mam tę
    samą rozdzielczosć

  • 49. Data: 2014-04-17 04:23:18
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 17 Apr 2014 00:44:13 +0200, Adam wrote:

    > Nie rozumiem?

    Karty pamięci są mało emejzing.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 50. Data: 2014-04-17 08:51:49
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-16, o godz. 15:55:39
    Jingiel <x...@x...xx> napisał(a):

    > Tak jak wspomniałem wcześniej. Działa na nim jdownloader i nie chodzi
    > mi kontrolę jdowloadera prezz soft androidowy. Chodzi mi o ściaganie
    > poprzez jdownloadera, bo w tej chwili używam go niestety na dużym PC
    > i wiąże się to z dużym poborem prądu.

    Czyli W sumie to Ty nie szukasz tabletu tylko zastępnika stacjonarnego
    PC. Tablet średnio nadaje się do ścigania i magazynowania dużej ilości
    danych - nie taka jest jego rola. Przy ciągłej pracy na WiFi/modemie
    czas pracy radykalnie spadnie i skazany będziesz na ładowarkę. A to po
    raz kolejny zaprzecza idei tabletu czyli mobilności.

    Zdrówko