  • 31. Data: 2014-04-16 14:44:44
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-04-16 13:13, RadoslawF pisze:

    > Dwa drobiazgi które pomijają w recenzjach.
    > Ile czasu dany tablet wytrzyma na czuwaniu ?

    W wersji SSD ze dwie doby, z odłączoną klawiaturą dłużej, ale... lepiej
    wyłączać.

    > Czy jak go uśpisz wieczorem to czy na drugi dzień rano
    > wstanie z uśpienia czy najpierw ładowarka a potem normalny start ?

    Zależy. Ja mam wersję z dyskiem - zauważalnie żre. Rano ładuję. Kolega
    ma tylko z SSD - nie musi ;-)

    > Ile czasu dany tablet potrzebuje na uruchomienie się ?

    Kilkanaście sekund.

  • 32. Data: 2014-04-16 14:49:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-16 14:44, Maciej Bebenek wrote:

> [...]
    > wyłączać.

    > Zależy. Ja mam wersję z dyskiem - zauważalnie żre. Rano ładuję. Kolega

    Ok, czyli w tych kwestiach znaczaco sie rozni np od iPada, gdzie mozna
    zapomniec kiedy ostatnio sie go ladowalo, szczegolnie gdy rzadko sie z
    niego korzysta a w trybie czuwania potrafi naprawde dlugo trzymac.

  • 33. Data: 2014-04-16 14:54:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 16 Apr 2014 14:49:31 +0200, atm napisał(a):

    > Ok, czyli w tych kwestiach znaczaco sie rozni np od iPada, gdzie mozna
    > zapomniec kiedy ostatnio sie go ladowalo, szczegolnie gdy rzadko sie z
    > niego korzysta a w trybie czuwania potrafi naprawde dlugo trzymac.

    Zawsze można czuwanie przestawić na hibernację i będzie podobnie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 34. Data: 2014-04-16 15:01:45
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-04-16 14:49, atm pisze:

    > Ok, czyli w tych kwestiach znaczaco sie rozni np od iPada, gdzie mozna
    > zapomniec kiedy ostatnio sie go ladowalo, szczegolnie gdy rzadko sie z
    > niego korzysta a w trybie czuwania potrafi naprawde dlugo trzymac.

    Ale biorąc pod uwagę czas bootowania (dużo szybciej niż ipad), lepiej
    wyłączać niż usypiać.

    Spróbuję go odłożyć odpiętego od klawiatury, uśpić i sprawdzić faktyczny
    czas czuwania ;-)

  • 35. Data: 2014-04-16 15:07:02
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-16 15:01, Maciej Bebenek wrote:

    > Ale biorąc pod uwagę czas bootowania (dużo szybciej niż ipad), lepiej
    > wyłączać niż usypiać.
    >
    > Spróbuję go odłożyć odpiętego od klawiatury, uśpić i sprawdzić faktyczny
    > czas czuwania ;-)

    Chodzi raczej o takie skonfigurowanie, ktore bedzie odpowiednikiem
    typowego tabletu iOS/Android.
    Przypuszczam, ze ograniczeniem W8.1 bedzie np wybudzenie przy jakims
    alaramie systemowym, przypomnieniu itd przy hibernacji.

  • 36. Data: 2014-04-16 15:31:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >W wersji SSD ze dwie doby, z odłączoną klawiaturą dłużej, ale...
    >lepiej wyłączać.

    >Zależy. Ja mam wersję z dyskiem - zauważalnie żre. Rano ładuję.
    >Kolega ma tylko z SSD - nie musi ;-)

    A to ciekawe ... wylaczony HDD w trybie uspienia nie powinien brac
    duzo, wrecz wcale. Nawet w stanie czuwania powinien wkrotce wylaczyc
    motor ... choc takie nowoczesne urzadzenia, caly czas cos transmituja,
    caly czas trzeba zapisywac :-)

    Raczej bym sie zainteresowal pamiecia RAM - jesli dynamiczna, to
    odswiezanie musi dzialac caly czas, nawet uspieniu.

    Ale pare GB ... to chyba wszystkie maja dynamiczna.

    >Kilkanaście sekund.

    Prawdziwy dysk musi sie rozkrecic :-)

    J.

  • 37. Data: 2014-04-16 15:31:32
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-16 15:07, atm wrote:
> [...]

    Nastepna rzecz to slaba rozdzielczosc w T100. Jak w przypadku smartfonow
    ladowanie FullHD to kuriozum tak na ekranie 10" byloby to jak
    najbardziej pożądane.

  • 38. Data: 2014-04-16 15:55:39
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > A czemu akurat Windows 8.1 byłby najlepszy? W czym (pomijając flash)
    > jego przeglądarka jest lepsza od Safari? Czy od przeglądarek
    > androidowych?

    Tak jak wspomniałem wcześniej. Działa na nim jdownloader i nie chodzi mi
    kontrolę jdowloadera prezz soft androidowy. Chodzi mi o ściaganie
    poprzez jdownloadera, bo w tej chwili używam go niestety na dużym PC i
    wiąże się to z dużym poborem prądu.

  • 39. Data: 2014-04-16 16:30:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości
    >Nastepna rzecz to slaba rozdzielczosc w T100. Jak w przypadku
    >smartfonow ladowanie FullHD to kuriozum tak na ekranie 10" byloby to
    >jak najbardziej pożądane.

    Rzeklbym ze to rozdzielczosc jak najbardziej odpowiednia.
    I tak wymaga skalowania czcionek lub lupy na 10" ekraniku.

    powiekszanie nic nie daje.

    J.

  • 40. Data: 2014-04-16 19:46:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jingiel" 534e041a$0$2149$6...@n...neostrada.pl

    > Daj już spokój z tym overmaxem, bo rzygać mi się chce.

    To Twój problem. :) Może za dużo alkoholu wypiłeś?...

    > W każdym wątku piszesz o nim.

    Chyba tak, skoro masz problem z liczeniem.

    > napisałem, że chcę kupić tablet, a nie zabawkę (bubel).

    A ja napisałem Ci, że jeśli chcesz mieć dobry ekran, to
    albo Sony Xperia Z, albo amoledy. Sony Xperia Z2 chyba
    ma już amoledy.

    Wielkiego wyboru nie ma. IPS odpada -- IPS, IPS2, IPSx... ;)
    Wszelkie TFT/LCD -- odpadają. Sony Xperia Z1 jest wyjątkiem,
    ale ogólnie tylko amoled. Są i inne wyjątkowe ekrany, ale
    ogólnie trzeba celować w amoledy.

    Czy Overmax, czy Lenovo, czy inne wynalazki na IPS -- to wszystko nie ma sensu.
    Lenovo nad Overmaxem góruje jedynie jasnością i inną temperaturą barwową.

    -=-

    Chcesz dobrze kupić -- to masz do wyboru Samsunga i Sony. :)
    LG z jego IPS7 także odpada. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'