  • Data: 2014-04-16 08:26:27
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-16 08:17, Waldek Godel wrote:

    > Uszkodzony digitizer?

    Z digitizerem jestem niemal pewny, ze jest wszystko ok. Na tak
    zablokowanym ekranie wciaz da sie wysunac dolne i gorne menu. Taka uroda
    iOS7 na iPadzie2. Swoja droga, ciekawie sie odwrocily role, takich
    kwiatkow na Androidzie nie mialem juz od baaardzo dawna.

    > sorry.. taki system.
    > Ironią losu jest to, że konkurencja zobiła się jeszcze bardziej upierdliwa
    > (np. Windows Phone)
    > Android też swoje za uszami ma

    Tak, biore to pod uwage. Pamietam moje boje jakis czas temu, zeby
    wrzucic po kablu plik w .txt do jednego z czytnikow z marketu.
    Android najbardziej mi odpowiada przez swoje podobienstwo do PC, w
    wiekszosci przypadkow nie trzeba szukac i uczyc sie nowych patentow.