  • Data: 2014-04-16 15:31:04
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >W wersji SSD ze dwie doby, z odłączoną klawiaturą dłużej, ale...
    >lepiej wyłączać.

    >Zależy. Ja mam wersję z dyskiem - zauważalnie żre. Rano ładuję.
    >Kolega ma tylko z SSD - nie musi ;-)

    A to ciekawe ... wylaczony HDD w trybie uspienia nie powinien brac
    duzo, wrecz wcale. Nawet w stanie czuwania powinien wkrotce wylaczyc
    motor ... choc takie nowoczesne urzadzenia, caly czas cos transmituja,
    caly czas trzeba zapisywac :-)

    Raczej bym sie zainteresowal pamiecia RAM - jesli dynamiczna, to
    odswiezanie musi dzialac caly czas, nawet uspieniu.

    Ale pare GB ... to chyba wszystkie maja dynamiczna.

    >Kilkanaście sekund.

    Prawdziwy dysk musi sie rozkrecic :-)

    J.