  • 31. Data: 2013-11-22 21:51:47
    Temat: Re: Tablet 10'' do tysiaca pln
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 22-11-2013 11:02, Piotr Rezmer pisze:
    > Fakt, profesjonalni fotografowie przeglądają zdjęcia na możliwie małym
    > ekranie.

    Kto tu mówi o profesjonalnym fotografowaniu. Ja napisałem o poprawnym.
    Jeżeli potrafisz, to dla takiego "z wczasów" wystarczą dwa zdjęcia.
    Jeżeli coś jest naprawdę warte zapamiętania, to się robi więcej i
    przegląda w domu na dużym monitorze.
    Jeżeli potrafisz zrobić ponad TB zdjęć na wczasach, to znaczy, że
    używasz aparatu jak nastolatka smartfona. Bezmyślnie.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 32. Data: 2013-11-22 21:53:42
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 22-11-2013 10:59, Piotr Rezmer pisze:
    > Czyli tablet z 8GB RAM, dyskiem ssd 320 GB, procesorem Core i7 za około
    > 500 zł? Nie da się.

    Rzuć linkiem do takowego do 2000 zł.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 33. Data: 2013-11-22 22:11:25
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 22-11-2013 11:09, Chris pisze:
    > Dobry tablet z andkiem koszyje od 1500 do 2500

    Ale ja wspominałem, że chcę z Win8. Andruta mam w małej Xperii (smartfonie).

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 34. Data: 2013-11-22 22:22:35
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 22-11-2013 11:09, Chris pisze:
    > ...nie ma żeczy uniwesalnych a jak są to są do d...

    Takie *rzeczy* istnieją. Nie mogę w tej chwili znaleźć. W każdym razie
    było to coś w rodzaju ultrabooka z odłączanym ekranem dotykowym. Coś jak
    Toshiba Convertible, ale można go było całkowicie odłączyć.
    Zapewne cena zniechęcająca, ale to już było mocno uniwersalne.
    Zaznaczając, rzecz jasna, że w kategorii pecetów, bo zdaje się, że
    funkcji dzwonienia to nie miało.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 35. Data: 2013-11-22 22:31:09
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "R.e.m.e.K" <g...@d...null> wrote in message
    > Navroad to firma, ktora znana jest jako producent dosc dobrych nawigacji,
    > nie sa az tak "chinscy" jak Overmax czy Kiano.
    > Czemu tak sadzisz?
    > Mam iPada i uwazam, ze sie mylisz, ale poslucham argumentow :-)

    7-8 cali mozna wygodnie uzywac bez wynalazkow

    jezeli nie moge korzystac z niego wygodnie jedna reka to znaczy ze
    potrzebuje podstawki - zamiast kombinowac wybieram wtedy laptopa,
    mam wygodna klawiature, nie przewraca sie itd.

    nie twierdze ze kazdemu musi to pasowac, poprostu po przerobieniu
    kilkunastu sprzetow przez ostatnie pare lat (wiekszosc kupowana
    dla znajomych i rodziny, uzywana przezemnie przez pare dni w ramach
    'konfiguracji' ;)) nie znajduje potrzeby posiadania duzego tableta

    w domu wole laptopa\stacjonarnego, poza domem nexus 7 czy note to
    max ktore chce mi sie nosic

    --
    http://db.org.pl/

  • 36. Data: 2013-11-24 00:03:05
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...peel>

    W dniu .11.2013 o 07:08 Zakonspirowany <x...@g...com> pisze:

    > Z ciekawości: z czego ta "potrzeba" wynika? Może smartfon by wystarczył?
    > ;)

    Choćby z racji tego, że niektórzy mają jakąś tam wadę wzroku? Zamiast
    nosić laptopa wygodniej wziąć tablet. Sam posiadam laptopa 12.1" i dla
    mnie jest zbyt ciężki i zbyt duży. Tablet 7" to taka znowu większa komórka
    w którą muszę wlepiać ślepia i zbyt często miziać/szczypać ekran (choćby w
    celu powiększenia i przesuwania), żeby przeczytać jakiś artykuł . A takie
    9-10", można by pokusić się o stwierdzenie, że w sam raz. I tak tego nie
    nosi się w kieszeni a bardziej w plecaku/torbie, więc te kilka gram
    więcej, a jednak większy komfort.

    Idąc Twoim tokiem rozumowania należałoby się zastanowić, po co diesle, po
    co tyle marek i modeli aut, po co ... na co...

    Każda zmora znajdzie swojego amatora.

  • 37. Data: 2013-11-24 00:41:04
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 24-11-2013 00:03, Jaskiniowiec pisze:
    > Idąc Twoim tokiem rozumowania należałoby się zastanowić, po co diesle,
    > po co tyle marek i modeli aut, po co ... na co...

    Rodzaj silnika porównywałbym raczej do procesora. Podwozie do płyty
    głównej. A nadwozie do obudowy. :)

    Jedyna analogia, jaka mi się nasuwa w relacji do samochodów: jeżeli mogę
    mieć samochód ze składanym dachem za cenę większej wagi, ale bez
    wydawania dodatkowych pieniędzy, to wezmę właśnie "convertible". :)

    Nie wiem który raz napiszę: dla dzieci, dziewczynek i kobiet tablet jest
    fajną sprawą. Natomiast facetowi 2 kg nie powinny robić różnicy. :]

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 38. Data: 2013-11-24 01:04:22
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...peel>

    W dniu .11.2013 o 00:41 Zakonspirowany <x...@g...com> pisze:

    > Nie wiem który raz napiszę: dla dzieci, dziewczynek i kobiet tablet jest
    > fajną sprawą. Natomiast facetowi 2 kg nie powinny robić różnicy. :]

    Pod warunkiem, że w tej torbie nie masz innych gratów/ciuchów i olera wie
    czego jeszcze. Wówczas ma to już jakieś znaczenie. No i jak wspomniałem -
    niektórzy cenią sobie swoje oczy. Wprawdzie nawet przy 10" nie można mówić
    o komforcie, ale zawsze te literki jakieś większe i mniej szczypania ;-)

    Moim osobistym marzeniem jest HP Revolve 810. Szkoda tylko, że za tak
    ogromną kasę dostaje się taką kiepską rozdziałkę. Poza tymi dwoma wadami,
    jest to sprzęt idealny :) No może jeszcze przydałoby się z 1-2" więcej,
    ale...

  • 39. Data: 2013-11-24 02:35:49
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 24-11-2013 01:04, Jaskiniowiec pisze:
    > No i jak wspomniałem - niektórzy cenią sobie swoje oczy. Wprawdzie nawet
    > przy 10" nie można mówić o komforcie, ale zawsze te literki jakieś
    > większe i mniej szczypania ;-)

    Ale ja nie porównuję tabletu (swoją drogą ciekawe, dlaczego
    laptop/laptopa, a tablet/tabletu...) do smartfona, który poza domem jest
    podstawowym 'pecetem' ze względu na funkcję telefonu (wiem - tablety też
    potrafią), ale raczej do ultrabooków. Np. Dell Ultrabook XPS 13 -
    aluminium, włókno węglowe, magnez, niezłe parametry, za to cena...

    > Moim osobistym marzeniem jest HP Revolve 810.

    A moim np. Lenovo ThinkPad X1 Carbon Touch. Albo wyżej wymieniony Dell. :)

    A tak poważniej, to Xperia w kieszeń, na szyi dobry aparat foto, zaś do
    domu po prostu dobry laptop, zewnętrznym monitor i bezprzewodowy zestaw
    klawisze + mysz. To chyba my i Rosjanie mamy tak, że wolimy w zimie
    siedzieć w trzech swetrach, by zaoszczędzić na ogrzewaniu, ale pecety
    muszą być wypasione na maksa. :] 'Muricanie mieli to od dawna i teraz, z
    tego co zauważyłem, zwykle wszystkie czynności wykonują na zwykłych
    MacBook Pro. ;) (Pomijam, rzecz jasna graczy, nastolatki i wszystkich
    tych, dla których najważniejsze jest to, by mieć najnowszy model,
    niekoniecznie wykorzystując jego nowe funkcje).

    Podsumowując: do tanich, "chińskich" tabletów na Androidzie nikt mnie
    nie przekona. A te z prawdziwego zdarzenia są jak dla mnie po prostu za
    drogie (4000-5000 zł).

    --

  • 40. Data: 2013-11-24 16:22:20
    Od: fifak <f...@w...com>