  • 11. Data: 2013-01-27 14:32:09
    Temat: Re: Tablet
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > Aero2 to 900MHz, a większość obsługuje tylko 2100MHz.

    Mniej więcej dwa lata temu, na masową skalę pojawiły się chipsety z 900
    MHz/UMTS. Na skutek tego od roku ciężkoznaleźć smartfona czy tablet BEZ
    900. Oczywiście powyższe dotyczy producentów sprzętu, anie chińskich
    producentów sprzętu, którzy w przeważającej większości oszczędzają na
    każdym cencie.

  • 12. Data: 2013-01-27 14:33:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > A może przestaniesz manipulować cytatami, i napiszesz jak mężczyzna a nie
    > kalesony że nie mam racji, i na ebayu mozna kupić tablet z 100% obsługą Aero2?

    Można.

    > Jak już udowodnisz że masz jaja (chyba nie za trudne) to potem tak pi
    > razy oko napisz jaki jest procentowy stosunek tabletów obsługujących
    > aero2 do reszty tabletów. To ostatnie tak tylko, na luzie dla potomnych

    Wśród tzw. markowych, czyli NIE tanich, czyli droższych, to albo już jest
    100% albo niewiele mniej.

  • 13. Data: 2013-01-27 14:50:20
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 27.01.2013 14:32, Maciej Bebenek pisze:

> [...]
    > 900. Oczywiście powyższe dotyczy producentów sprzętu, anie chińskich
    > producentów sprzętu, którzy w przeważającej większości oszczędzają na
    ale czy Ty albo Waldek sprawdzaliście jak działa aero2 na takim
    tablecie? Ja mam "polskiego" tableta z "tzw" aero2 i działa to tak, że
    jeśli jest zasięg maks albo prawie maks to urządzenie łączy się i
    większość programów działa. Jednak tablet nie wie skąd ma internet i
    jaki jest zasięg. Większość programów działa, ale są takie które (Voip)
    muszą mieś G3 albo wifi - więc nie działają bo wifi to na pewno nie
    jest, a wg nich G3 także.
    jeśli zasięg jest jest 50% lub mniej, modem próbuje się przełączyć na
    2G, tracąc całkowicie sygnał, nie wiem jak to opisać. urywa połączenie i
    dupa. nie żeby szukał nowego, czy coś tam, tak zostaje i koniec. chyba
    pod sam nadajnik by trzeba było podejść żeby się sam ponownie z Aero2
    połączył.
    ToMasz

    Ps ja znam przynajmniej 2 modemy które obsługują 900MHz a nie działają z
    aero2. chyba że ta ostatnia wymiana kart sim coś poprawiła

  • 14. Data: 2013-01-27 15:28:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-27 14:50, Użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > jaki jest zasięg. Większość programów działa, ale są takie które (Voip)
    > muszą mieś G3 albo wifi - więc nie działają bo wifi to na pewno nie

    Naprawdę chciałeś uruchomić Voip przez Aero2 ?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2013-01-27 15:34:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

> [...]
    > G3 albo wifi - więc nie działają bo wifi to na pewno nie jest, a wg nich G3 także.

    Znaczy, że nie można jednocześnie mieć tanio, szybko i dobrze. W przypadku
    chińszczyzny parametry odbiorcze to gra losowa z wynikiem ujemnym. Zresztą
    nawet markowe zachowują się czasem niestabilnie.
    No ale dyskusja była na temat CZY a nie JAK.

    > Ps ja znam przynajmniej 2 modemy które obsługują 900MHz a nie działają z
    > aero2. chyba że ta ostatnia wymiana kart sim coś poprawiła

    Z jednej strony wymiana pomogła - każdy sprzęt zadziała. Z drugie występuje
    właśnie problem 2G, nieobsługiwany przez Aero2.

  • 16. Data: 2013-01-27 15:35:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Naprawdę chciałeś uruchomić Voip przez Aero2 ?

    Naprawdę działa ;-)

  • 17. Data: 2013-01-27 15:59:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-27 15:35, Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Naprawdę działa ;-)

    Zdradzisz tajemnicę na jakim sprzęcie ?

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2013-01-27 16:03:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Zdradzisz tajemnicę na jakim sprzęcie ?

    na ipadzie i na HD2

  • 19. Data: 2013-01-27 16:06:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > na ipadzie i na HD2

    nie, sorry, to nie był HD2 ;-) Któryś z samsungowych smartfonów.
    I ipad był z cyferką 2

  • 20. Data: 2013-01-27 17:29:15
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 27 Jan 2013 14:32:09 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Mniej więcej dwa lata temu, na masową skalę pojawiły się chipsety z 900
    > MHz/UMTS. Na skutek tego od roku ciężkoznaleźć smartfona czy tablet BEZ
    > 900. Oczywiście powyższe dotyczy producentów sprzętu,

    Samsung, Apple, i?

    > anie chińskich
    > producentów sprzętu, którzy w przeważającej większości oszczędzają na
    > każdym cencie.

    Wątek jest o tanich noname.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską,
    zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D