  • 61. Data: 2013-01-16 19:54:50
    Temat: Re: TVP2 Lis-Nowak
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Swoja drogą powinni zacząć od wyciągnięcia tego Faktu jak to Nowak pruł
    > po Warszawie ponad 100.

    Żeby udowodnić, że zachowuje się jak zwykły obywatel?
    BTW słyszeliście jak ostatnio Ziobro stwierdził, że o 14 ma konferencję w
    Polsce, o 17 obrady Parlamentu Europejskiego, leci samolotem przez Niemcy
    (ląduje 200 km od celu) i zdąży? :) Ten to musi zapierdalać...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 62. Data: 2013-01-16 20:36:44
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-16 19:25, John Kołalsky pisze:

    > Mandaty za przekroczenia prędkości mają dłuższą historię niż fotoradary.
    > Robiono to za komuny suszarkami z krzaków. Oznakowanie nic tu nie wnosi,
    > chyba że mowa o pojazdach nieoznakowanych, to coś jak pojazdy bez
    > rejestracji. A osoby, które biorą w tym udział możesz wskazać w tych
    > papierach co dostaniesz jak Ci zdjęcie zrobią.

    Ale pierdoły :-)
    Jest konkret. Fotoradar ustawiony specjalnie w miejscu gdzie drogowcy po
    remoncie skrzyżowania dziwnym trafem jeszcze nie uzupełnili znaku
    podwyższenia prędkości w mieście (2 pasy w każdą stronę, widoczność
    bardzo dobra, zabudowania daleko) do 70 km/h.
    Na odcinku kilku kilometrów tylko jednego znaku brakowało.
    Efekt? Co 5 min. klient z przekroczeniem o 20.
    Takim wypaczeniom mówimy stanowcze NIE!!! Jak się nie zlikwiduje
    patologii to opór w narodzie tylko będzie narastał bo nie wiadomo czy to
    tylko głupota i nieudolność czy działanie z premedytacją.
    W sumie nie wiadomo co gorsze w wykonaniu formacji która miała być
    profesjonalna, kochająca, pozwalająca ludziom żyć. :-)
    I tylko ciągle takie pyskówki bez konkretów i argumentów jak u Lisa.

    PS. Wczoraj w radiowej trójce wieczorem była kompleksowa dyskusja. Obaj
    pyskacze mogli by się dużo dowiedzeić

    PS. 2. Właśnie w tvn 24 punkują oznakowanie i usytuowanie fotoradarów.
    Też mogliby obejrzeć.

  • 63. Data: 2013-01-17 08:25:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-16 11:34, Myjk pisze:

    > Ja zacząłem _ostatnio_ (tak, to wyraźnie podkreślam) jeździć zgodnie z
    > ograniczeniami i dopiero widzę, że 60-70% pojazdów jeździ poprawnie -- i to
    > wcale nie tylko tam gdzie są FR.

    Ja jestem w tej grupie, która jeździ bardzo poprawnie. I co? I mnie też
    dopadli. Człowiek jedzie teraz w strasznym stresie, gdy czuje, że
    przypadkowe zagapienie się, lekkie dociśnięcie gazu - i już mandat.
    Zacząłem stosować TEMPOMAT w miejscowościach!!

    To o to ma chodzić? Jazda nawet zgodnie z przepisami budzi stres, bo NIE
    DA SIĘ przez na przykład 300km jechać cały czas idealnie.

    A czemu mnie złapali? -Bo zastawili pułapkę na zamyślonego kierowcę.
    Chcę to zgłosić w TVN24 jako miejsce do analizy.

    --
    MN

  • 64. Data: 2013-01-17 08:27:07
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ja jestem w tej grupie, która jeździ bardzo poprawnie. I co? I mnie też dopadli.

    Mozesz to opisac ?

    sz.

  • 65. Data: 2013-01-17 08:32:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-17 08:27, szufla pisze:

    > Mozesz to opisac ?

    Jasne, ale nie teraz - muszę się wykaraskać z wezwania SM.

    --
    MN

  • 66. Data: 2013-01-17 09:09:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2013 08:25:35 +0100, Marcin N

    > Bo zastawili pułapkę na zamyślonego kierowcę.

    hehhehehh, dobre.

    --
    Pozdor Myjk

  • 67. Data: 2013-01-17 10:14:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Jan 2013 19:15:34 +0100, John Kołalsky

    > Krowę da się wydoić w ten czy w inny sposób

    Oj, powiedz to reszcie EU i... US.

    --
    Pozdor Myjk

  • 68. Data: 2013-01-17 10:26:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Male dementi w temacie
    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,132469
    05,Lis__Na_Slowacji_jest_12_fotoradarow__Minister_No
    wak.html

    "- Ile jest fotoradarów na Słowacji? - pytał ministra transportu
    Tomasz Lis, w trakcie swojego programu w TVP2. Zirytowany Sławomir
    Nowak przyznał, że nie wie. A Lis stwierdził, że jest ich tam tylko
    12, a liczba ofiar wypadków spada. Minister postanowił to sprawdzić. I
    sprawdził, że - według słowackiej policji - u naszych południowych
    sąsiadów jest 98 fotoradarów stacjonarnych i 140 urządzeń mobilnych. "

    J.

  • 69. Data: 2013-01-17 10:30:55
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > południowych sąsiadów jest 98 fotoradarów stacjonarnych i 140 urządzeń mobilnych. "

    Chcialbym wiedziec skad ma Nowak te dane, bo to slowa przeciw slowom, a nie ufam mu
    jak psu co chyba dziwne nie jest :)
    Za chwile moze sie okazac, ze jest 98 puszek tak jak u nas bylo 300 a fotoradarow 75.

    sz.

  • 70. Data: 2013-01-17 11:24:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Jan 2013, Myjk wrote:

    > Wed, 16 Jan 2013 12:42:29 +0100, Smok Eustachy

    Wypada się zgodzić.
    Do tego dochodzi wersja z rozwaleniem przy 50, a że taki
    szczegół iż na lodzie...

    > No, a teraz zastanów się kto wnioskuje.
    > Uwaga, podpowiadam. Ludzie, zwykli ludzie.

    O co, o ograniczenia prędkości?
    Wątpię.
    Przecież jedno nie ma nic do drugiego:

    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,smiertelne-po
    tracenie-na-wjezdzie-do-warszawy,32854.html

    > Po tym wypadku mieszkańcy okolicznych domów (działała w tym celu dosyć
    > prężnie mieszkająca tam radna PiS, i to nie byle jaka, taka rzekłbym
    > ponadprzeciętna :P) walczyli o światła w tym miejscu. Mieszkańcy walczyli!

    Ale mieszkańcy z tego samego narodu są ;) i mają pojęcie, że
    *skuteczne* ograniczenie *faktycznej* prędkości nie ma nic
    wspólnego ze znakiem drogowym.

    Przejście - tak, możliwe że mieszkańcy wystąpią.
    Sygnalizacja - oczywiście, bo "działa".
    Tym bardziej o progi zwalniające :P
    Być może o fotoradar.
    Ale ograniczenie znakiem? :O

    I nie, nie odnoszę się do kwestii zasadności takich posunięć,
    stwierdzam fakt: ludzie widzą, że sygnalizacja jako tako jest
    honorowana (a progi zwalniające tym bardziej), więc tego
    właśnie się domagają, aby wykluczyć naddźwiękowców.

    A Ty sugerujesz że ludzie domagają się znaków... pewnie jakieś
    rzadkie wyjątki :|

    pzdr, Gotfryd