  • 11. Data: 2013-01-15 20:35:25
    Temat: Re: TVP2 Lis-Nowak
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-15 17:10, szufla pisze:

    > Ja bym za te czytanie ksiazeczki na miejscu Lisa po prostu kazal mu
    > wypierd..... ze studia :)
    >
    > sz.
    No wstyd dla tego rządu. Po prostu zaniemówiłem z wrażenia.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 12. Data: 2013-01-15 20:45:03
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-15 20:35, megrims pisze:

    > No wstyd dla tego rządu. Po prostu zaniemówiłem z wrażenia.

    Po prostu po raz kolejny szczyt kłamstwa i hipokryzji. Co minister
    otwiera usta - to kłamie. (proponuje zobaczyc na zmieleni.pl jak
    minister po prostu po przedstawieniu FAKTÓW uciekł!)
    Ta bajka o biednym dziecku zabitym przez szaleńca i wykresy całkiem z
    czapy, opracowane przez wybitnych specjalistów - normalnie przypomniały
    mi się czasy mojej komunistycznej podstawówki.

    --
    venioo

  • 13. Data: 2013-01-16 00:19:30
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-01-14 22:36, szufla pisze:
    > Niezly ubaw :)
    >
    > sz.

    Zagadał Lisa ;)
    nowak przygotował sobie ładne, okrągłe formułki, a jest odporny na tyle,
    że nie dał sobie przerwać :)

    Takich ludzi trzeba do walki o ważne sprawy, ale ...
    kuurva: co to za państwo, które (dla mojego, wyimaginowanego
    bezpieczeństwa) robi ze mnie dojną krowę i wmawia mi, że jestem
    mordercą, bo woli zarabiać na deficytowy znów ZUS (czemu go wciąż nie
    zlikwidowano??) zamiast oddzielić ciągi kołowie od pieszych - dlatego
    tylko, że nie zgadzam się na ograniczenia do 40km/h na trzypasmówkach.

    Idźta wch*j z takim rządem i ministrem transportu.
    Jeszcze trochę się lemingi dadzą podoić - może jeszcze jedną kadencję..
    Ale jak przyjdzie rewolucja, to ja mam nadzieję, że masztów
    fotoradarowych będzie już 460+ - jak się na każdym przymocuje pętelkę,
    to będzie wsam raz :)
    Rezerwuję sobie funkcję wykopywacza stołeczka ;)

  • 14. Data: 2013-01-16 00:52:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello scobowski,

    Wednesday, January 16, 2013, 12:19:30 AM, you wrote:

    [...]

    > bezpieczeństwa) robi ze mnie dojną krowę i wmawia mi, że jestem
    > mordercą, bo woli zarabiać na deficytowy znów ZUS (czemu go wciąż nie
    > zlikwidowano??)

    A ty juz zlikwidowałeś swoich dziadków i rodziców? Bo ja sobie cięzko
    zapracowanej emerytury zabrać nie dam (o ile do niej dożyję).

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2013-01-16 01:12:19
    Od: scobowski <s...@i...pl>

> [...]
    >
    > A ty juz zlikwidowałeś swoich dziadków i rodziców? Bo ja sobie cięzko
    > zapracowanej emerytury zabrać nie dam (o ile do niej dożyję).

    Dziadkowie dawno nie żyją (pułkownik 17 i 19 płk ułanów wlkp, googlaj :)
    +babcia, co się wojnie i komunistom nie dała), starzy: własnym garbem
    sobie emerytury wypracowali, na to co zus wypłaci nie liczą i nie muszą ;)

    Psiocz sobie, ale uważam, że instytucja kradnąca 50% zarobków KAŻDEGO
    pracującego na etacie obywatela (i znaczny % przychodów tych
    zaradniejszych) nie ma prawa istnieć, jeśli te pieniądze znikają w
    czarnej dupie :)
    Każdy powinien móc zrezygnować z tej złodziejskiej instytucji i opłacać
    sobie komercyjne ubezpieczenie, dzięki któremu będzie mógł skorzystać z
    uśmiechniętego i KOMPETENTNEGO lekarza, a na starość będzie miał z czego
    żyć :)
    Na dzień dzisiejszy - takie usługi/ubezpieczenia są 5-10x tańsze, niż zus ;)

  • 16. Data: 2013-01-16 01:55:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Prowadzący po prostu nie przygotował się do zadawania pytań.
    > Długie, złożone pytanie pozwala politykowi, mistrzowi w unikaniu
    > konkretów, na lawirowania. Natomiast proste, celne pytania punktują
    > polityka. Na proste pytania musi udzielić prostej odpowiedzi.
    > Umiejętność przygotowania właśnie takich pytań, to najwyższa szkoła
    > jazdy dziennikarskiej, niedostępna naszym żurnalistom/celebrytą jak p.
    > Lis czy p. Olejnik.

    hmm, akurat Lis zawsze zadaje długie rozbudowane pytania, ale Ojelnik?

    > Pani Olejnik też nie umie zadawać prostych pytań,
    > ale stosuje chamską metodę przerywania mówiącemu, co mnie się też nie
    > podoba.

    Też się czasami nad tym zastanawiam.
    Powiedz mi, uważasz, że jak polityk rozpoczyna swoją tyradę nie na temat,
    powtarzając banialuki i utarte dania po raz 10 to należy wysłuchać go do
    końca?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 17. Data: 2013-01-16 02:15:18
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=GZNT30vShpI

  • 18. Data: 2013-01-16 02:52:07
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-01-14 22:36, szufla pisze:
    > Niezly ubaw :)

    To akurat nie jest śmieszne tylko tragiczne że minister transportu nie
    jest w stanie odpowiedzieć rzeczowo i konkretnie na żadne pytanie
    dotyczące transportu. Lis po prostu zmiażdżył go merytorycznie choć i
    tak dla sporej części społeczeństwa pozostanie to niestety bez znaczenia.

  • 19. Data: 2013-01-16 02:54:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > Ale jak przyjdzie rewolucja, to ja mam nadzieję, że masztów
    > fotoradarowych będzie już 460+ - jak się na każdym przymocuje pętelkę,

    zenujące...
    znowu te niesławne lemingi zamiast merytorycznej dyskusji...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 20. Data: 2013-01-16 03:08:19
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-01-16 01:55, Budzik pisze:
    > Powiedz mi, uważasz, że jak polityk rozpoczyna swoją tyradę nie na temat,
    > powtarzając banialuki i utarte dania po raz 10 to należy wysłuchać go do
    > końca?

    Odpowiedź zależy czy odpowiadający na to pytanie wierzy w te banialuki
    czy też myśli logicznie :) Ewentualnie nie wierzy w te banialuki ale idą
    one w parze z jego poglądami politycznymi więc i tak będzie na nie dla Lisa.