  • 1. Data: 2010-06-02 19:10:43
    Temat: TVP1 w 16/9 ?
    Od: Mark <...@o...pl>

    To bedzie jakas norma, czy tylko mecz tak puscili?

    --
    Mark

  • 2. Data: 2010-06-02 19:32:09
    Temat: Re: TVP1 w 16/9 ?
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 2 Jun 2010 21:10:43 +0200, Mark napisał:
    > To bedzie jakas norma, czy tylko mecz tak puscili?

    Jest od pół roku.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 3. Data: 2010-06-02 20:36:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    wiadomości news:slrni0dcdp.d63.antispam_verox@matrix.veroxsyste
    ms.com...

    > Jest od pół roku.

    Się dogadaliście.
    Jakby jeszcze każdy z Was napisał z jakiego źródła ogląda, to może byłoby
    więcej wiadomo.

  • 4. Data: 2010-06-02 20:41:37
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 22:36:56 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Się dogadaliście.
    > Jakby jeszcze każdy z Was napisał z jakiego źródła ogląda, to może byłoby
    > więcej wiadomo.

    UPC cyfrowe:)

    I poza meczem, niestety, wszystko jest w 4:4, wiec nie sadze zeby to UPC zly
    format puszczal..

    --
    Mark

  • 5. Data: 2010-06-02 20:51:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mark" <...@o...pl> napisał w wiadomości

    > UPC cyfrowe:)

    W Krakowie?

    > I poza meczem, niestety, wszystko jest w 4:4, wiec nie sadze zeby to UPC
    > zly
    > format puszczal..

    Filmy typu Blondynka też?
    Bo w dvb-t cały czas tego typu audycje są w 16:9.

  • 6. Data: 2010-06-02 23:21:04
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 22:51:04 +0200, Cavallino napisał(a):

    > W Krakowie?
    Tak

    > Filmy typu Blondynka też?

    No tos mnie zastrzelil.. Nie wiem:) ale jak bedzie szedl nowy odcinek to
    specjalnie sprawdze:) Ale po meczu byl jakis program, i juz chamsko w
    letterboxie lecialo

    > Bo w dvb-t cały czas tego typu audycje są w 16:9.

    Widac za malo ogladam TVP :) Ale przygladne sie

    --
    Mark

  • 7. Data: 2010-06-07 16:09:03
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Jun 2010 22:41:37 +0200, Mark <...@o...pl> wrote:

    >UPC cyfrowe:)
    >
    >I poza meczem, niestety, wszystko jest w 4:4, wiec nie sadze zeby to UPC zly
    >format puszczal..

    Piasłem o tym niedawno, ale w kontekście UPC analog. TVP1 i TVP2 -
    część programów idzie w 16/9, część w 4/3, a część w LB.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280